Gå til innhold

Hva syns dere om transseksuelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på tråden om esben esther at det er mange kommentarer som "Få ut det greiene der". hadde en samtale med sambo og han var tydeligvis enig i at det var fæle greier. hva syns dere?

jeg for min del syns folk får gjøre som de vil, et fett for meg om de vil kle seg i dameklær eller manneklær.Skader da ikke meg på noen måte, så hvorfor skal jeg dømme dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg hva folk kler seg i.

Skrevet

Det kommer vel an på hver enkelt av dem. Om jeg skal synes noe spesielt om menneskegrupper blir det hvert fall ikke basert på en gruppeinndeling etter hva kler seg i.

Skrevet

Nei, jeg synes folk skal få være slik de vil være. Det finnes ting som er mye verre enn transer! Så lenge folk oppfører seg og ikke gjør noe galt er det greit for meg. Pedofile og nekrofile er noe annet. Eller voldelige og barnemishandlere. Folk må få gå i det de vil synes jeg. Blir mer provosert av korte skjørt og bar mage med piercing i navlen, men jeg har jo ikke noe med det heller.

Skrevet

Ja nå mener jeg ikke hva du syns om dem som enkeltmennesker, men hva du mener om det at menn kler seg i dameklær og omvent. er mange som tydeligvis syns dette er big deal skjønner du=) så vil egentlig bare høre hva folk mener og hvorfor=)

Skrevet

Synes det er litt vanskelig jeg da, men det er fordi jeg ikke er vant til det også da. Har akkurat begynt en transe på jobben min nå, og det synes jeg er ekstremt vanskelig, Vet liksom ikke hva jeg skal si å snakke om uten å si noe feil hvis dere skjønner. Dette er en mann som liksom er født i feil kropp da, vil heller være dame. (står om hin i siste nr av mag forresten)

Men som hin sier da, kjønn sitter i hodet ikke mellom beina..

Skrevet

Malin82: leste om henne! virker som en kjempekoselig dame =) (mann?) hehe litt vanskelig å definere der men han vil vel at vi skal kalle henne for hun... æh... noe sånt ja=)

Skrevet

Joda, kjenner hin ikke så godt jeg i og med at jeg har permisjon. Men som du sier, litt vanskelig å si rett kjønn liksom. Men hun er veldig damete da, men samtidig mann. Ser ut som en mann med sminke egentlig, og det gjør det vanskeligere synes jeg da

Skrevet

Ja ikke så enkelt det der=) husker jeg så bildet og tenkte det så ut som en dame som så litt mandig ut, men så var det jo en mann =) så ihvertfall ikke ut som mange andre, de der skikkelig drag-queensene=) hehe...

Skrevet

Tror de bildene er ganske fikset på å da, ser ikke helt sånn dame ut i virkligheten hehe... Nå nei, ikke nå drag-queen der nei haha

Skrevet

hva jeg syne som de? kommer vel ann på hvem av "de" du mener da? jeg kjenner ikke dem alle, men han ene jeg har møtt var veldig hyggelig :) så hvis de er like alle sammen så synes jeg vel de er utrolig hyggelige mennesker da!

Skrevet

hehe ja skal litt til for å ha møtt alle... =P men tenkte på selve prinsippet, ikke menneskene... syns så mange syns det er fææælt at mannfolk vil se ut som damer og omvendt. og lurer oppriktig på hvorfor de syns det=)

Skrevet

Jeg dømmer han ikke, men jeg synes det er litt spekulativt av TV2 å bruke hans legning som underholdning.

Skrevet

Helt greit for meg, men når det gjelder den omtalte Espen Esther så synes jeg ikke selskapsdans og to damer slik faller godt sammen.

Skrevet

Synes det er så dumt å dømme folk utifra sånne ting.. Har tenkt på det selv, hvor grusomt det hadde vært om jeg hadde blitt født med mannlige kjønnsorganer! Jeg er jo 100% jente i hodet, tror nok at de som er transseksuelle føler det på den måten...

Skrevet

Uh...litt "skjulte" fordommer der, nakenfis..?

"Det finnes ting som er mye verre enn transer"

Og så starter du med å nevne en hel rekke med kriminelle?? ..."Pedofile og nekrofile...voldelige og barnemishandlere"

Håper at det der bare ikke var helt gjennomtenkt og at du ikke automatisk føler at transer er så avvikende at det eneste du kan sammenligne dem med er psyko-kriminelle, selv om sistnevnte er mye verre...

Skrevet

Jeg gir blanke i hva folk kler seg i, sånn utover at mye av det er mindre pent. Det holder jeg stort sett kjeft om.

Skrevet

Han/hun vet urmerket godt hvordan media virker, så det blir vel igrunnen ikke spekulativt? Har ingen meninger om transeksuelle. E P er ikke spesielt flink å danse, så hun burde nok gå ut. Utover det så synes jeg den stereotypiske mannen i kvinneklær har dårlig smak:)

Skrevet

Bare så det er sagt: Esben Esther er ikke transseksuell men transvestitt!! Det er stor forskjell på de to legningene!

En transseksuell føler at han er født til feil kjønn, eks. hadde Benestad vært transseks. ville han ønsket seg kjønnsskifteoperasjon.

En transvestitt (som han er) føler et behov for å være begge deler, og dermed er han kvinne innimellom. Men han er mann også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...