Johanne B Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 hmm.. skal begynne å sende i år!! ja.. skal!! er så kos å få men vanskelig å rote seg til å sende...
Joikaboll@ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Blir som alle andre år, ca 70 stk. Koselig å få julekort ja.
sveis Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 I underkant av 40 tror jeg.. Mener jeg har bestilt 40 hvert år og da har det blitt 2-3 til overs.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Blir vel 20-25 stk tenker jeg..
Arb.ledig husmor Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Blir et par flere enn i fjor, men hvor mange det vet eg ikkje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå