Gå til innhold

Hvordan julekort skal dere ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i år rett og slett fullstendig blank!

I fjor hadde jeg ideen min klar i et år, men i år står jeg helt stille!!!

Så...Bring it on! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutta som baker pepperkaker skal på kortet i år tenkte jeg, eller når de pynter pepperkakehus. Sist var de nakne på overkroppen med engelvinger - og så kom det dalene ned falsk snø. Morsomt og skikkelig klisje kitch:)

Skrevet

innstilt på å sende.. men vet ikke hva slags.. :S

Skrevet

noe helt fritt for røde nisseluer iallefall..

Skrevet

sliter med akkurat det samme i år jeg.... hadde også planlagt det i fjor i fra januar da....

har prøvd å spørre om det samme her inne for et par dager siden, og fikk ikke mye svar..

Skrevet

He he, jeg hadde også englevinger i fjor, og det ble sååå bra. Fikk så mye skryt. Og det er jo alltid moro når det ligger mye arbeid bak...

Jeg har også hatt pepperkakebaking i bakhodet....

Bare IKKE nisseluer ;-)

Skrevet

Da prøver vi å holde tråden litt oppe, det er garantert fler som lurer etterhvert...

Skrevet

ja..

jeg har lurt veldig på om jeg skal bruke det de skal ta i barnehagen... det er nemlig fotografering der nå i høst. og jeg har tenkt å ta søskenbilde av de da. så blir det bra kan jeg jo bruke det.

men så vet jeg ikke om jeg kanskje heller skulle ta et litt julete bilde selv da...

og ikke få jeg bestemt meg om jeg skal bestille sånn ferdigkort med hvitt felt på, eller om jeg skal lage kort og lime bildet inni...

sender ca 60 kort, så må i tilfelle snart begynne å lage..

Skrevet

Nisseluer er ikke helt min ting:) Eldstemann ble lagt i mørk julegrønn body og strømpebukse bland de knall røde eplene i fruktdisken på nærbutikken. 2 mnd, og han sov så søtt:)

Skrevet

Jeg holder på å strikke en nisselue i rødt med hvit kant på... Skal også strikke sokker med hvit kant, og så har eg tenkt å ta nakenbilde med dette på, på et lammeskinn :o)

Skrevet

Skal ta bildet hos fotograf, ettersom vi har to småtasser nå. Vi har en som tilbyr julekortbilde til bra pris, flink er han og. Og jeg skal IKKE ha disse fotojulekortene igjen, som er umulige å skrive pent på. Vanlige bilder i kort, takk!

Skrevet

De som er på obs hehe. Er bestandig på obs å tar bilder vi. Billig og enkelt

Skrevet

Åhhh - erteposen, det hørtes utrolig søtt ut:o)))) Regner med du skjekket med de i butikken at det var ok, eller? ;o)

For alle de som skal til syden før jul, så har jeg et tips som vi brukte da vi var der da Tobias var 11 mnd. Tok bilde mens han krøp i sanden på stranden med nisselue på;o)

Skrevet

En venninne av meg tipset meg om at Fame skulle ta jule-bilder på Ikea i Åsane. Er visst gratis så lenge det er noe ikea-ting med på bilde...hun trodde det var i november en gang...kanskje de gjør dette flere steder?

Skrevet

Mener å huske det var slik på ikea i trondheim i fjor også

Skrevet

oi kanskje jeg skal stikke på ikea en tur da.. håper det er sånn på slependen også =)

Skrevet

I fjor hadde storegutten min på seg rød pologenser, kokkelue og bakeforjle, mel i ansiktet og kjevle i henda. Lillegutten som da var 2 år, lå på et hvitt fleecepledd med pepperkakedrakt. Så storebror bakte pepperkakelillebror;o))

Det ble veldig fint;o))

I år aner jeg ikke, men vet at jeg ikke skal ha nisseluer på.....

Skrevet

Her i trondheim kan man det i allefall

Skrevet

Ja, vi kjenner han godt. Hadde tenkt å kjøpe epler, men han overtalte oss til å ta det der. Det henger fortsatt på veggen. Har også et der han sover blandt posesupper - og det henger på pauserommet. Faktisk morsomt:) Høres ut som et søtt bilde i sanden..

Skrevet

Her var det mange gode tips. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...