børdi Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Uææææææ---- fy fader så mye vi har og da.... 10 esker pakket i dag, og sikkert 20 som står i kjelleren, + en haug på loftet,,, herregud kan vi ha bruk for alt det???? ;-) skrudd fra hverandre hyller, ryddet , ryddet , ryddet... phu,,, gleder meg til vi er vel ankommet og utpakket i nyhuset... ha en fin lørdag folkens
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Å, heldige dere!! Vi har ca. to uker igjen før vi overtar vårt nye hus. Må få solgt det vi bor i nå og... huff, skal sikkert ha visning i neste uke.. spennende!!! Men FY så mye ting vi har!!!
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 hehe ja sant,,,:-9 er to uker i dag til vi overtar nyhuset,,:-) har heller ikke fått solgt huset her vi bor nå,, sukk... :-( visning på mandag IGJEN.. men vi skal flytte 70 mil, så ALT må jo pakkes og flyttes i en omgang, phu...... Grattla med nytt hus dere og frk vable...:-)
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Takk og gratulerer selv!! Vi er så heldig å har fått plassere endel i kjellerleiligheten som følger med huset, så den har vi nesten fylt opp til fotografen var her. Og vi har fremdeles MASSE igjen til visning. Det har heller aldri vært så strøkent her som når fotografen var her... helt perfekt! Det er liksom sånn vi vil ha det når vi flytter, men vi får vel se... hehe
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 hehe ja vi har stuet på loftet vi da,;-) men men, vi skal vel få det med,,, hehe......
~sjiraff~ Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har pakke bort 40 esker + en del møbler de siste dagene... Og det er bare alt det vi ikke har buk for som fjernes før visning... Orker ikke en gang å tenke på hvordan det blir den dagen vi faktisk skal flytte... *grøss* Men fant ut at det lille kjøkkenet mitt faktisk hadde veldig god skapplass da jeg fjerne det som ikke har blitt brukt på noen år.. hehe..
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Men 70 mil... det var langt. Noen spesiell grunn? Vi skal bare flytte 5 min unna...
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2007 ja vi flytter fra stavanger til østlandet.-) Endelig hjem igjen etter 8,5 år,.. hehe..........
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2007 hehe ja sant,, vi har sikkert 15 esker bare på kjøkkenet,, og 5 med cd er... grøss Jaja lørdag om to uker kommer de med flyttebilen, så da må alt være klart, om vi har solgt eller ikke.... Østlandet here we come:-)
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Ååå!! 8,5 år borte fra hjemmet??? Vet ikke om jeg hadde klart det... Er litt knyttet til Bergen, jeg, selv om jeg egentlig er fra en bygd like utenfor. Holder meg nok på Vestlandet, selv om det er fristende og prøve et nytt sted for ett år eller to...
hund&barn@fullrulle Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Å, det gleder jeg meg som en gal til snuppa Håper virkelig dere får solgt med en god pris nå
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2007 ja håper jeg og snupps,,:-) skjelve skjelve,,, har ingen tro på at det går nå heller, men vi får se..... klem
chrisallic Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Uff ja det er ikke gøy mens flyttingen står på ,men kjekt etterpå når alt er kommet på plass. skulle ønske dere ikke flyttet så langt bort fra meg . Du er kjempekjekk og sprudlendes ,og jeg kommer til å savne deg når dere flytter.
børdi Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. oktober 2007 takk snuppa,, kommer til å savne deg og... Meeeeeeen neste gang svigermor kommer på besøk kan du komme til meg da vet du,,, hihi........ klem
chrisallic Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Takker og bukker:-) Gjett om ei snuppa som er glad for hun skal jobbe nyttår og kan da desverre ikke reise til..... Og denne julen skal vi være her siden vi var der i fjord. Snuppa smiler og er glad,men gruer seg til neste år............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå