Gå til innhold

SÅ LENGE DERE KAN SOVE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt misunnelig når jeg leser denne andre tråden her. Sjarmtrollet er 10,5 mnd, legger seg kl 19 ca, og våkner mellom kl 6.00 og 6.30 stort sett. Er vi heldig sover han til kl 7.00. Prøver å ta han med inn til oss da og håpe at han sovner litt ved puppen, men neeeiida, det gidder han ikke..

Jeg vil og sove til kl 8.00...... hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste uka har jeg nesten kunnet sove hele natta :) Jeg er knallfornøyd! Gjør meg egentlig ingenting at jeg må opp senest 0730 med ungene, så lenge jeg slipper å amme 2-3 ganger HVER natt... hehe... men det er nå mitt syn på saken da :) SYKT deilig å kunne sove hele natta for første gang siden mai i fjor!!!

Skrevet

Har ikke sovet lenger enn til 06/07 i 3 år nå.... (i en periode 05-05.30..snork!) Storesøster er oppe i den tida, og jammen er ikke lillebror det også (4,5 mnd er han). Så her gjelder det å gå tidlig til sengs selv. Må samtidig si at det er deilig at det er barnefri i huset fra ca 19-19.30, selv om man i helgene kunne ønske at de sov lenger...

Skrevet

Syns ikke du skal klage om han sover fra 19.00 til 06.30.. jeg blir kjempe glad om min gutt sover så lenge..:-)

Skrevet

Hjelper å høre at ikke alle har barn som sover til kl 9.00 og lenger. Og veldig enig i at det er deilig med han i seng kl 19.00

Skrevet

Hvis det er noen trøst er vi inne i en periode der dagen starter klokka fem nå...

Skrevet

Når sønnen din sover fra 19 til 7 må du være stooorfornøyd! Her sovner han ikke før kl 21-22 og våkner kl 6.. Enkelte ganger halv seks og...

Er 7 1/2 mnd

Skrevet

Når sønnen din sover fra 19 til 7 må du være stooorfornøyd! Her sovner han ikke før kl 21-22 og våkner kl 6.. Enkelte ganger halv seks og...

Er 7 1/2 mnd

Skrevet

Er vi heldig sover han til kl 7 ja, og da kan jeg ikke klage, selv om jeg gjerne syns han kan sove til kl 8 for det passer meg bedre.. ;)

Men til vanlig våkner han senest kl 6.30..

Men er glad sjarmtrollet sovner rett over kl 19 på kvelden og ikke så seint som tjompen ja., ;)

Skrevet

tror kanskje jeg ville prøvd å lagt ham litt senere likevel jeg og så muligens fått en time ekstra m søvn på morgen.. D blir jo litt lange dager om man må opp kl seks..

Min er to mnd og spiser siste måltid ca 22 på kvelden. Han våkner ofte kl 3, men vi har nå begynt å gi ham smokk selv om han er litt sulten. han sovner igjen og sover til ca 5, noen ganger litt lengre. er veldig fornøyd m d..

Skrevet

Han la seg litt seinere før, men våkna fortsatt like tidlig, derfor vi la han litt tidligere, så får vi heller slappa av litt på kvelden. Fått litt mer mat på kvelden så håper det hjelper så han sover til kl 6.30 hvertfall. Da passer det bra de dagene jeg skal på jobb.. Hjelper ikke i helgene men.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...