selfangerkjerringa Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Nå tenker jeg du skvatt nå hihi.... savner deg masse!!! både irl-mayaya og cyber-mayaya... *snufs*... ensomt her i Ytre Langtvekkistan uten deg vettu! koooozzzz&klemzzz fra ka-ping - fortsatt pc-løs... (vurderer å sende trusselbrev til expert nå)
mayaya Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 *Yikes, no vart æ reidd, ja!* Jeg kan være med på det brevet altså!! Savner deg massevis også.. Men gleder meg til juletider :-D Leser du bloggen innimellom?? Jeg har oppdaget et nytt talent!!! Les Dag 38!
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hei snups Får sjekka bloggen din i helga, får det ikke til akkurat nå dessverre MEN av gode nyheter så ser det ut som om expert endelig har fått ut fingern! Ny harddisk er ankommet verkstedet og (ifølge min kontaktperson) iferd med å bli montert i laptopen idag. Så da får vi se da, hvor mange uker det tar a) verkstedet å gjøre den ferdig sende den til butikken c) butikken å sende den til meg...
mayaya Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hehehe... Forutsatt at de snakker sant. Mulig de ikke tør si noe annet nå... De har fått nyss i at sinnamayaya vurderer tur over atlanter´n for å banke dem. muhahaha!
selfangerkjerringa Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Imorra skal jeg ned til sentrum en tur (er i byen, tro det eller ei) så får vi se hva som skjer... kanskje har den kommet, kanskje ikke... klem uansett til deg altså. ikke expert.
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 åh.... vil også til byen. makan. hils huset mitt da, når du kjører forbi! savner dere, deg og huset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå