Gå til innhold

mayaya!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg du skvatt nå :) hihi....

savner deg masse!!! både irl-mayaya og cyber-mayaya... *snufs*... ensomt her i Ytre Langtvekkistan uten deg vettu!

koooozzzz&klemzzz fra ka-ping - fortsatt pc-løs... (vurderer å sende trusselbrev til expert nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Yikes, no vart æ reidd, ja!*

Jeg kan være med på det brevet altså!! Savner deg massevis også.. Men gleder meg til juletider :-D

Leser du bloggen innimellom?? Jeg har oppdaget et nytt talent!!! Les Dag 38!

Skrevet

Hei snups :) Får sjekka bloggen din i helga, får det ikke til akkurat nå dessverre :( MEN av gode nyheter så ser det ut som om expert endelig har fått ut fingern! Ny harddisk er ankommet verkstedet og (ifølge min kontaktperson) iferd med å bli montert i laptopen idag. Så da får vi se da, hvor mange uker det tar a) verkstedet å gjøre den ferdig B) sende den til butikken c) butikken å sende den til meg...

Skrevet

Hehehe... Forutsatt at de snakker sant. Mulig de ikke tør si noe annet nå... De har fått nyss i at sinnamayaya vurderer tur over atlanter´n for å banke dem. muhahaha!

Skrevet

Imorra skal jeg ned til sentrum en tur (er i byen, tro det eller ei) så får vi se hva som skjer... kanskje har den kommet, kanskje ikke...

klem uansett :) til deg altså. ikke expert.

Skrevet

åh.... vil også til byen. makan. hils huset mitt da, når du kjører forbi!

savner dere, deg og huset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...