Gå til innhold

Ha ha ha, det der er IKKE salsa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall ikke vanlig cubansk salsa. Ikke salsarytmer i sangen engang. Det er merenguetakt i musikken.

Skrevet

Kanskje det var oslo-style da... hehe..

Skrevet

Sikkert! He he he;-p

Skrevet

Nåja. Salsa var det jo absolutt. Musikk er jo drepen og ikke karakteristisk i det hele tatt, men det "kvaliteten" går jo igjen i hele serien. Opplevelsen av dansen blir veldig "feil" for meg i hvertfall når de herper musikken på den måten...

Dansingen var jo salsa alikavell da. Ikke cubansk nei, men det blir det neppe et eneste innslag av neste uke heller.

Ballroom-dansere valger nok LA eller Hollywood. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...