*dum&deiLig*™ Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Det er iallefall ikke vanlig cubansk salsa. Ikke salsarytmer i sangen engang. Det er merenguetakt i musikken.
katlinka Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje det var oslo-style da... hehe..
Labbetøs Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Nåja. Salsa var det jo absolutt. Musikk er jo drepen og ikke karakteristisk i det hele tatt, men det "kvaliteten" går jo igjen i hele serien. Opplevelsen av dansen blir veldig "feil" for meg i hvertfall når de herper musikken på den måten... Dansingen var jo salsa alikavell da. Ikke cubansk nei, men det blir det neppe et eneste innslag av neste uke heller. Ballroom-dansere valger nok LA eller Hollywood. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå