Gå til innhold

Alone again....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke tll på hvor mange kvelder, netter, helger jeg sitter alene.... Min mann er enten bortreist på jobb eller... bortreist på jobb.... Denne helgen er han hjemme men jeg har ikke samvittighet til å ikke la han gå ut med kompisene sine som han heller aldri ser (ser jo aldri meg eller babyen heller...). Og jeg sitter nå her alene som vanlig, Syk som vanlig. Lei av å være alene, lei av å føle jeg syter hele tiden, lei av å ville ha respons, å bli elsket, å bli forstått, lei av å sitte her uten mål og mening. Føler jeg kun lever for min lille. føler det er kun hun som holder meg oppe, den eneste grunnen til at jeg ikke bare lar alt bare falle sammen.... Lei av å føle at han ikke respekterer meg, syns jeg er en plage fordi jeg er syk og sliten, fordi jeg har meninger og ikke er en nikkedukke (han hadde hatt det perfekte ekteskapet med en oppblåsbar dukke som ikke sa noe og som i tillegg var laget for å ta seg av barn.... ) lei av å føle at jeg kun er i hans liv fori jeg er hennes mor og kan ta meg av barnet, ikke fordi han liker meg eller er gald i meg. Lei av å ikke strekke til i hjemmet, som mor, på jobben, blir fetere, surere, mindre interessant, dummere, mer alene....................

Er det noen der ute????Er det bare meg? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke normalt. Skaff deg barnevakt og kom deg ut. Barnehage og finn deg en jobb. Ta tak i livet ditt. Å lulle deg ned i selvmedlidenhet og klaging fører deg ikke noe annet sted enn lenger ned. Dersom du må kvitte deg med mannen din for å få til dette så gjør du det.

Og start nå.

Skrevet

snufs... samme her!!

som du beskriver meg og mitt :(

utenom det at vi også krangler hele tiden vi er sammen..

tenker masse på om vi har hatt det bedre hver for oss, men er visst enkelt å bare holde sammen. blir for mye styr å flytte fra hverandre føles det som..

stakkar oss crazywoman ;)

Skrevet

Jeg er også endel alene med barna, og selv om jeg ikke har dine problemer ellers, har jeg også kjent på å føle meg utilstrekkelig. Det er ikke noe hyggelig! Barn krever mye, og når en ikke er to om å dra lasset i hverdagen, butter det fort imot. Blir så lei noen ganger... Vil bare gi deg en klem og si at du ikke er alene!

Skrevet

...må bare si at jeg støtter Doppler sitt svar!

Skrevet

Har jobb, har barnehage.....

Bare lei av å være alene hele tiden. Lei av å være alene når vi er to. Lei av å slite meg ut for å få alt til å gå rundt med jobb barn bla bla når han er borte hele tiden og når jeg knekker og blir syk så er han bare sur...................................Eller skuffet.... eller likegyldig for han bryr seg ikke....

Skrevet

Unnskyld Crazywoman, men bidrar han i det hele tatt til noe positivt i livet ditt??

Skrevet

Cash.... hehehehe

nei seriøst, jeg elsker han, han ar den gode pappaen til babyen min...men vet ikke om han er den gode mannen min.....

Skrevet

det er vanskelige følelser dette, og ikke bare bare som doppler sier, når man i tillegg er ufattelig sliten/syk.

Det er tøft å føle seg ensom, når man er i et forhold man skal føle man er noe.

Man er ikke rede til å gå i fra noen, før man gjør det mener nå jeg.

Den dagen det virkelig ER nok, så går man. Før den tid, prøver man så godt man kan å holde sammen, i håp om at det er en periode, og alt ordner seg til slutt..

håper det ordner seg, CW

Skrevet

Som du skriver, høres det ikke ut som han er den gode pappaen til babyen - han høres heller fraværende ut. Når han endelig kommer hjem, så skal han ut og treffe venner? Som første prioritet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...