Gå til innhold

i dag må esben esther ryke vel??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ser ikke jeg på det programmet, men han/hun blir bare litt for mye av det gode for meg. Det blir så overdrevet alt sammen.

Skrevet

JAAA!! ÅÅå, det er jo en ny BlomsterFinn... Ærk..

Skrevet

Å guuud nei, for å unngå mas om diskriminering osv. bør han/hun helst vinne, tenker jeg;-p

Skrevet

jeg liker espen ester jeg..men danse kan han ikke... :)

Skrevet

Håper virkelig han ryker ut! Ikke kan han danse, o gdet er helt pyton å se han valse rundt i dameklær.

Skrevet

eh? jaha? det var da fryktelig teit sagt. han tar seg da pent ut som dame?

Skrevet

Ja.. Det gjorde de :)

Skrevet

Joda, en veldig dannet "dame", men kan han ikke bestemme seg da?? Hva er han egentlig? Og har han ordentlige pupper???

Skrevet

Alle må få være som de vil, det er greit. Men å markedsføre seg selv og sin legning i et program som dette, synes jeg er fryktelig egoistisk. Alle skal forstå "hin", men "hin" blåser i andres følelser og meninger.

Selskapsdans er bestående av par, veldig definert av en kvinne og en mann. Jeg synes det er en hån mot dansen, og oppføre seg som det "hin" gjør. Vil "hin" så veldig gjerne være dame, måtte han hatt en mannlig partner.

Skrevet

Jeg tror TV2 visste veldig godt hva de gjorde når de tok med han i dansen:)

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i LOTP! :-) Synes nesten det er rart at "hin" ble med. Og allikevel litt dårlig gjort mot dansen synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...