Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har fått "Internet Explorer cannot display the webpage"-feilmelding hver gang jeg har forsøkt å sende deg en melding i et døgn nå! Ingen triks funker, så jeg må nok bare vente. Sorry, men hele denne site'n virker bøgga opp, og jeg blir gal! Grrr. Du får mld. så snart det har gått over! Later! Din Hemmelige Brevvenn.
Ikkelektuell Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har kommet frem til at Internet Exploderer ER en bug, men jeg holder med deg i at disse sidene er temmelig ustabile. God helg til deg, A. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 He he. God helg til deg også, Jeab! :-) A.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Antip! Så dumt, jeg har så mye snacks til deg, har hatt navnefest a.k.a tragedie!!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du vil kan jeg sende deg emailen min? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Det hadde jeg satt stor pris på! Takk for det! -VetIkkeHvaJegSkalSignereMedLenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå