Gå til innhold

Noen som bor på Holmlia her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror skal nemlig flytte dit. Jeg vil bo i nærheten av min bror; så hvem vet -kanskje jeg også havner der..er det fint der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint og fint.... hva skal man si, det er en bydel med veldig stor andel invandrere og med positive og negative følger av dette....

 

De har en veldig aktiv idrettsforening, og ett bra miljø i klubben (har en venninne som driver med innebandyen der).

 

Meeeeeen det er store sosiale problemer i bydelen. Hørte senest onsdag om veldig mye omsetning av dop blandt ungdommen der.

 

Min stesønn har vokst opp delvis ikke langt unna, og jeg vil ALDRI at mine barn skal vokse opp i miljøet der, så mye vi har opplevd med han unner jeg ingen og mye av det har rot i miljøet på Holmlia.

 

Sats heller på Lamberseter el Nordstrand hvis du vil bo i nærheten av din bror, da har du bussforbindelse til Holmlia, men slipper å bo der.

Skrevet

Da ville jeg fortsatt med det:) Sats på 79 bussen for å besøke ham:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...