Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Min bror skal nemlig flytte dit. Jeg vil bo i nærheten av min bror; så hvem vet -kanskje jeg også havner der..er det fint der??
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Fint og fint.... hva skal man si, det er en bydel med veldig stor andel invandrere og med positive og negative følger av dette.... De har en veldig aktiv idrettsforening, og ett bra miljø i klubben (har en venninne som driver med innebandyen der). Meeeeeen det er store sosiale problemer i bydelen. Hørte senest onsdag om veldig mye omsetning av dop blandt ungdommen der. Min stesønn har vokst opp delvis ikke langt unna, og jeg vil ALDRI at mine barn skal vokse opp i miljøet der, så mye vi har opplevd med han unner jeg ingen og mye av det har rot i miljøet på Holmlia. Sats heller på Lamberseter el Nordstrand hvis du vil bo i nærheten av din bror, da har du bussforbindelse til Holmlia, men slipper å bo der.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 hehe, bor jo uasnett ikke såå langt unna'n da:-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Da ville jeg fortsatt med det:) Sats på 79 bussen for å besøke ham:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå