Gå til innhold

HVA skal vi gjøre???


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ta hele historien, vi kjøpte en tomt av kommunen som opprinnelig var en lekeplass.. Denne var aldri i bruk, bortsett fra fredag/lørdagkveldene hvor ungdommer satt og drakk..

 

Vi har hele dette året vi har bodd her, hatt unger som har gått over gården, over gjerdet og over hagen til nabon..

 

I vinter så jeg hvor spora gikk, og gikk til det huset hvor jeg sa ifra at vi ikke syntes noe om at de gikk over der.. Og det var greit..

For en liten stund..

 

 

Nå har jeg akkurat vært ute og snakka til noen IGJEN, denne ganger 4 ungdommer på rundt 16 år..

 

 

Det funker jo ikke å bare si ifra!!

 

 

HVA skal vi gjøre for å slippe dette? Ikke spes kult å ha folk løpende rundt huset her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette opp gjerde rundt tomta?

 

Legge ut en hel haug med musefeller (bør gjøres på sommeren da folk har lette sko på seg).

 

Legge ut MASSE hundebæsj overalt slik at alle får det i skoa sine

Skrevet

sett opp jerdet og kjøpe en bråkete hund. sett opp skilt med "ingang på eget ansvar"

 

kansje det hjelper?

Skrevet

Det er gjerde på 3 kanter, men de hopper jo over det..

 

Holder på med gårdplassen nå, så har ikke gjerde opp mot veien..

 

Åssen kan jeg ta opp med foreldrene når jeg ikke vet hvor disse unga bor? (bortsett fra de første jeg snakka om)

Skrevet

Som sagt, har gjerde der, men de hopper over..

 

Og nei, kjøper ikke hund pga det.. :P

Skrevet

Eletrisk gjerde? Sirener som går av ved bevegelse, flomlys og vann som spruter?

 

 

Skrevet

El. gjerde vil jeg ikke ha pga junior..

Sirener? hehe... trukke det..

Lys som slår seg på funker nok ikke.. har på lys på verandan nå, og likevel gikk de over..

Vann som spruter..?? hmmm

Skrevet

sitt klar en kveld og vent på de:-) Snakk med de, de fleste ungdommer er tilsnakkendes. Ser absolutt problemet ditt, og skjønner at det er kjedelig. men antagelig vil de respektere deg:-)

Skrevet

Orker ikke sitte ute en hel kveld for å vente på de.. Hehe.. Er mørkt rundt her, så vanskelig å se når de kommer..

 

Jeg gikk ut når de gikk over nå,og sa pent og rolig "kom hit" men de bare gikk.. Sa "slutt å gå over her", og fikk bare ett "jada" tilbake..

 

Tviler på disse ungdommene respekterer ei jente på 23 år liksom..

Skrevet

Da sommeren kommer igjen s instalerer dere vanningsanlegg på plenen.. hver gang en ungdom hopper over gjerdet skrur du det på.. Hyggelig sommerunderholdning om bør kombineres med et glass vin eller ti :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...