Tre rosa kalver Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Satt meg ned å skrev liste nå...Og det kom seg på 34 stk!!! Inkl gaver fra ungene til andre venners barn,og til hverandre. Har heldigvis begynt da...hehe...4 stk er i boks. Men likevel! Ble maaange ja.. Også skal 48 adventsgaver kjøper inn i tillegg....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 12 stk skal vi kjøpe til.. Hvor mange pakker det blir kommer helt ann på hva vi kjøper.. Noen kan få 1 gave mens andre kan få 5 liksom..
Honningmelon Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ikke så mange heldigvis. Såpass at jeg kan kose meg med julegaveshopping :-)
Diva Muffin Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 14 julegaver har vi allerede handlet, og levert.. Det vil si at vi har hverandre igjen, pluss ungen vår. Utroooolig godt å være ferdig, så kan vi heller kose oss og bake i desember!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 9, vet ikke om vi i barselgruppa skal kjøpe til ungene, i såfall blir det 14. Ikke for mangen heldigvis
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Skal kjøpe ca 25 gaver. Har nesten sluttet å kjøpe til barns venner og til venninner. Har bare nær familie dvs. foreldre, søsken, tantebarn og besteforeldre igjen. Kjøper til 5 venner, smågaver, og tre fadderbarn.
Sololight Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Her ble lista på 30...og jeg synes det er veldig mange!! Prøvde å kutte ut en venninne i fjor, men hun ville absolutt fortsette. 10 gaver er til 3 venninner og deres barn, 4 til svigerforeldre og foreldre, 8 til tantebarna, 2 til svigerinner uten barn, 3 til søsken som nekter å slutte å gi til hverandre gaver, 3 til mann og barn. Vedr. adventskalenderen har jeg faktisk bestemt meg for å ha en kalender så de bare får gave ennen hver dag...evt en kjøpekalender utenom.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 hmmmm.... 24 som jeg kommer på i farten. pluss til hverandre.. og da er ikke mine eldste søsken regnet med, for jeg håper de er med på å bare kjøpe til barn i år.... ellers er det oppe i 26 , pluss oss selv.- elsker å kjøpe gaver da, og pakke inn, så moro det da. men det går jo kraftig ut over lommeboken da... hihihi... men sånn er det å være en stor familie.
sveis Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 37 personer på gavelista vår. Hvor mange gaver det blir kommer an på om om jeg kjøper fellesgaver eller hver-for-seg-gaver til de som er par.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 å ja, glemte venner ja. ops.. da blir det flere...
*sola ღ Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 42 også pluss fire til tre barn og mannen.. Endel, men syns det er koselig å ordne med julegaver, prøver å holde en ganske billig løsning. Er godt i gang med mange av de. Begynner planlegging av endel på januarsalget. :-) Ja, og i år skal vi ha pakkekalender også...så da blir det jo masse pakker der også. Bra jeg liker å pakke inn pakker..
Joikaboll@ Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Altfor mange ;o) Søsken, besteforeldre og oldeforeldre utgjør 18 gaver. Til venner 10 gaver. Barnas venner 6 gaver Jentungens klassevenninner 14 gaver. Blir 48 gaver + barna = 52 gaver. Kalendergaver 24x4= 96stk Er også en drøss med bursdager framover mot jul nå ) Har heldigvis startet for en stund siden ellers vil jeg aldri bli ferdig.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 40-50 stykker kanskje men blir endel smågaver også da bare for å gi en liten oppmerksomhet siden det er jul.. Alt av tanter og onkler av meg og min kjære får en boks med hjemmelaget konfekt og et innrammet dikt om kjærlighet (som passer til høytiden) Det er en billig men fin gave synes jeg.. Blir derfor ikke så hiiimla dyrt selvom vi gir til mange.
*sola ღ Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 Har du oppskrift? ;-) Og kan jeg få lese diktet også kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå