Gå til innhold

Takker for meg...dette gidder jeg ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke så veldig ofte her inne, men av og til har jeg kikket innom for å få noen nyttige tips.

Men nå har jeg sett meg lei på hele greie, for jeg blir dårlig av alle supermødrene her inne...alle dere som tror dere er så vanvittig mye bedre enn alle andre, som konkurerer om hvem av barna deres som sier flest ord, spiser sunnest, har de beste klærne og som blir best tatt vare på i form av diverse utstyr (bilsete blandt annet)...

Har dere ikke noe mer vettugt å gjøre enn å prøve å hevde dere selv og å rakke ned på andre?

Vel, jeg melder meg herved ut av disse sidene i ren protest, for dette slarvet gidder jeg ikke høre på mer, og iallefall ikke bruke tiden min på å lese!!!

Oppfordring til dere som blir værende inne på disse sidene; vær litt snille med hverandre da!!!

Takk for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et lurt valg for deg! Alle passer ikke inn her....

Skrevet

Jeg vet hvem du er, og du har IKKE godt av å høre at andre er fornøyde med seg og sitt. Du har mer enn nok med deg selv.............

Skrevet

Mye rart er det,det kan jeg være enig i, masse hormoner. Men vet du hva, jeg svarer på de jeg syntes er saklige,jeg får svar på det jeg lurer på, ellers holder jeg meg på sidelinjen og er fornøyd med det.

Ingen vits å irritere seg, men dette er ditt valg,ingen kan nekte deg det, synd at du ikke heller bare hever hodet og ikke henger deg opp i ting her inne som irriterer deg.

Skrevet

Fint at du e anonym sånn at vi ikke kan kjenn dæ igjen på evt andre innlegg... Mulig dette bare va en "trussel" =) uansett lykke te =)

Skrevet

Hehe... "Konkurrerer om hvem av barna som sier flest ord?" :-) Går det ikke an å fortelle hva barna kan og diskutere hvilket utstyr som er best uten at det skal komme en dame med usannsynlig dårlig selvtillit og tro at alt er rettet mot henne?? Tydeligvis ikke. Det er alltid noen som deg som fyker ut i protest, og alt handler egentlig om hennes egen elendige selvtillit.

Kanskje best for deg at du takker for deg her, ja. Du er så hårsår at det er skremmende. Ønsk deg litt selvtillit til jul, det er et godt tips. På den måten møter du ikke veggen så ofte i den virkelige verden. Jeg vet at jeg er ufyselig sarkastisk nå, men noen trenger å få høre ting rett ut. Folk som ikke tåler motgang får det vanskelig gjennom livet dersom de ikke får seg et velment spark bak av og til.

Skrevet

Er synd at du føler det sånn.Kan nok ha litt med din egen selvtillit å gjøre.Jeg har verken reima dress,nye og hottste vogna,ikke fikk jeg til å amme,han har til og med fått litt godis.Han har vært sent ute med å sette seg,krabbe,gå og si noen ord,men bryr meg lite.For meg er han værden beste gutt og jeg gjør så godt jeg kan med¨å være så god mamma som jeg kan.

Hvis alle gjør det som er best for sin unge og jeg det som er best for min...ja da er det vel ikke noe å bry seg om?

Uansett lykke til !!

Skrevet

Haha...har tenkt tanken mange ganger selv.

Spesielt blir jeg oppgitt over bilsete-debatten, og alle beskyldningene som flagrer!

Merker meg forresten at det er de samme som har skrevet inn heftige, og tildels spydige innlegg på den debatten, og som legger an til samme tone på denne;)

Man kan bli riktig lei ja, det finnes andre sider man kan finne informasjon fra, uten å måtte lese alle de sarkastiske innleggene. men kikker innom her av og til likevel.

Skjønner deg godt, selv om du ikke burde la deg irritere...

Skrevet

Beklager, men hver gang jeg ser et sånt innlegg, så må jeg bare le litt. For det første skal det vel mye til at noen bryr seg om at andre forlater et _nettforum_ og for det andre; tror virkelig HI at man skal ta oppfordringen og bli snille og greie hele tiden? Hvis du får mindreverdighetskomplekser av å være her inne, så er det kanskje like greit å pakke sammen, ja.

Skrevet

synes det blir for dumt å kritisere de som gjerne vil dele sin glede over barnets fremskritt, som diskuterer kosthold eller de som sier bakovervendt er best! Hva skal man gjøre på et slikt forum da? jatte med for å ikke tråkke noen på tærne? Hvis du ikke tåler at andre mener noe annet enn deg selv/ ikke er interessert i andres meninger har du nok ikke noe her å gjøre nei.

Synes det er veldig synd at de som velger litt annerledes enn det som er anbefalingene ikke tør stå for / argumentere saklig for valgene sine. Virker som om "dere" heller blir i forsvarsposisjon og blir ufine i innleggene dere skriver til oss "supermødre". Bare fordi jeg velger bakovervendt betyr ikke det at jeg tror jeg er "vanvittig mye bedre enn andre". Kanskje bare litt mer opplyst i akkurat den saken?

Ellers vil jeg bare legge til at jeg er verdens beste mor for min lille gutt, faktisk bedre enn alle andre!;)

Skrevet

Skjønner poenget jeg, selv om jeg kommer til å kikke innom av og til.

Jeg er også lei av all den der skitt-kastingen her inne.

Jeg har min sønn bakovervendt i bilen, men jeg synes det er unødvendig av de som slenger mye dritt til de som av en eller annen grunn har valgt noe annet (bilsyke barn, barn som hyler og skriker, mm). Og når det gjelder vinterdresser; haha, sier jeg bare!!! Leste en gang en debatt hvor det var mødre som ikke kunne SKJØNNE hvorfor noen kunne velge noe annet enn Reima-tec til barna sine!!! Kniiis...;)

Mye rart her inne, men det er vel bare å svelge kamelene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...