Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 flere som har vondt på den ene siden,oppom ribbebena liksom? er dette pga babyen presser eller? er i uke 31+2
Hanne31 Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde det på høyre side iallefall. Han har nok lagt seg lengere ned nå for nå presser det ikke der lengere. Er i uke 39 nå og tror det ga seg rundt uke 37 kanskje. Ble lettere og puste og ribbena fikk bedre plass igjen.
KristineH79 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Har oxo hatt d til tider på høyere side og da har pjokken sparka/strekt seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå