Gå til innhold

noen som er gode på ånder som ikke kommer seg over til andre siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vistnok (ifølge åndeutdriveren) hatt en 7 år gammel gutt følgene etter meg i en tid. han heter forsovit sebastian.

og det høres jo egentlig helt greit ut. for det har skjed SÅ utrolig mye rart her.

men før han åndeutdriveren kom så så jeg på TV. nå er TVen ødelagt. og det er 100 andre elektriske ting som har blitt ødelagt de siste årene.

kan sebastian ha ødelagt alle tingene? som forsovit er nesten nye. å kan jeg da anta at han har forfulgt meg siden ting begynte og bli ødelagt? å er det naturlig at jeg ikke merker at han er borte? jeg føler meg bare sint, helt uten grunn. jeg er jo egentlig glad, pga karitas bortgang. men jeg føler meg altså sint.

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du.....?

Hvordan vet du at det er Sebastian 7 år?

Skrevet

han åndemannen sa det. så jeg tar det som god fisk ;-)

Skrevet

Oi.........himmel og hav.

Hadde blitt vetttskremt jeg om det hadde skjedd meg.Redd sånt jeg:o)

Lykke til.......

Skrevet

ja, det er litt ekkelt. ihvertfall siden han følgte etter meg. en ting er om han bare bode i huset mitt. men når han har følgt etter meg så ser jeg for meg at han har sovet ved siden av meg i sanga og slikt

Skrevet

forstår jeg det riktig så vil du ha ånden bort?? har du hatt no ''kontakt'' med den?? følt nærheten osv?? er du redd??

trenger svar om du vil a hjelp videre:D

er mange måter å gjøre det på;)

Skrevet

Siden du spør; ikke en eneste helsetning i innlegget ditt høres naturlig ut for meg ...

Skrevet

En syv år gammel kortslutningsekspert? ;)

Har dere gammelt hus, og er det mye lyn der du bor..?

Hehe. Åndemann! :D

Skrevet

Og er det langt til nærmeste trafostasjon?

Skrevet

vi har hat E-verket her mange ganger til og se på strømmen, de finner ikke noe feil.

Hva er Trafostasjon?

noen som vet om "ånder" kan ødlege elektriske ting?

Skrevet

Er ingen åndeekspert, men har sett på åndenesmakt på tv at de kan ødelegge elektriske ting. Så det kan nok stemme det;)

Er du kvitt denne gutten nå da? eller er du sint fordi han er sint fordi du prøvde å bli kvitt han?

Har noe blitt ødelagt etter du snakket med åndemannen?

Skrevet

ingen ting har blitt ødelagt siden i går. når åndemannen var her ble TVen ødelagt.

jeg vet ikke om han er borte. aner ikke. har ikke sett han siden åndemannen var her. men pleier ikke og se han vær dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...