Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Har alltid trodd jeg skulle få en jente..... nå har jeg to guttær. Selv er jeg veldig jentete.... (jålete) og skulle gjerne hatt ei lita tulle;( går forbi det rosa i butikken men lengsel i blikket...... sukk Jaja sier folk, da må du prøve en gang til! men mannen min er ferdig med barn.... og de sier at hvis du har to guttær så er sannsynligheten på en gutt til ganske stor. hm? er jeg ond? ville aaaaaaldri byttet bort de to elsklingene mine mot alt i verden....og blir skikkelig misunnelig når venner og kjente får jenter..... føler meg ond når jeg tenker sånn, (men sier det ikke til noen da)
*Minnie Mus* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 leste et sted at sjansen for å få en gutt til er ca 70%. Men samme det, jeg skal i hvert fall ha en til:-) Blir det ei jente, så flott, for det har jeg ikke, men blir det en tredje gutt, så er det også kjempe fint:-) Har så mye klær etter begge gutta mine og dessuten føler jeg meg tryggere på å få gutter he he! Og nei du er ikke ond, tror det er helt normalt å ønske seg ei jente når man har to gutter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå