Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 jeg var på trening i går... for første gang etter fødsel var det BARE MEG!! det var såååå deilig! jeg trente ikke så lenge da jeg ikke hadde spist så mye (ekstremt dårlig matlyst) men det var deilig, og etterpå gikk jeg og tok sol ENDA DEILIGERE!!! jeg var borte i nøyaktig 2 timer... jeg elsker generelt å trene, og før jeg ble gravid trente jeg hver dag... er det for mye om jeg trener annen hver dag? for mye borte fra babyen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Det er det opp til deg selv å bestemme. Ingen fasit som sier at noe er for mye eller forlite. Kos deg på trening uansett du, er min mening. Du må jo være en mamma på fulltid, og da trenger du tid til deg selv også.
Gjest Ut på tur Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Du sier ikke noe om hvor gammel babyen er, men i og med du ønsker å trene så mye bør den jo være minimum 6 uker sånn at kroppen din tåler det. Dersom det ergreit for deg å være borte og babyen er sammen med noen den kjenner bør det vel ikke være noe problem. Men du bør nok passe på å spise sånn at du har energi til å lage masse god mat til babyen dersom du ammer
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 hun blir 9 uker på mandag... hun er jo hjemme sammen med pappan sin, eneste forskjellen er jo at jeg er borte et par timer.. angående maten så får hun erstatning i tillegg... jeg har ikke nok melk, men det er fordi jeg var veldig sår en periode og melken minket før det ble bra igjen... vet ikke hva jeg skal gjøre for å få lysten tilbake, men det kommer vel med tiden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå