Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Denne skjønte ikke jeg?? Noen flere?? Hehe...
mamman til gogutten Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Heia Ålesund:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 nei skjønte den heller ikke tihi.................
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jepp!!! In your face brannfolk!!! mohahahahaha.............
Sunniva78 har to små Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 YOHOOO!! Heia Aalesund:-) Unner Brann å vinne serien altså, men de gjør de mest sannsynlig likevel... I kveld var det vi som trengte poengene!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Aha! Sånn ja... Da skjønte jeg Men der ser dere så mye jeg bryr meg om fotball hehe
mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 haha herregud ja ja nu skjønte æ den ja, men æ e veldig lite innterisert i fotball da sju.......tihi
*lillegulle des 07* Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe... STOLT ORANSJ OG BLÅ!!!!!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Grattis med seieren da :-) Driter egentlig i fotball, men i dag skulle samboeren min ut for å ta en "siste fest" før tørketid (en måned før termin har jeg satt grensen). Han har nesten ikke drukket hele svangerskapet, så hadde unnet ham en skikkelig fest på festplassen (han var der, men så klarte jo mongo-Brann å tape som vanlig. Typisk de altså, går ikke an å stole på dem når det gjelder...). men men, siden han er halvt siddis og egentlig ikke bryr seg så mye om fotball til vanlig, får han det nok kult likevel :-)
Amanda- Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 hehe.. er fra bergen.. bryr meg egentlig ikke om fotball.. men eg er faktisk enig med deg HI. brann tar alt for lett på dette... gullfeberen har tatt overhånd!! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå