Gå til innhold

Haha. In your face, brannfolk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Ålesund:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

nei skjønte den heller ikke tihi................. :)

Skrevet

Yeah =)=)=)

Skrevet

Jepp!!!

In your face brannfolk!!!

mohahahahaha............. :D

Skrevet

YOHOOO!!

Heia Aalesund:-)

Unner Brann å vinne serien altså, men de gjør de mest sannsynlig likevel...

I kveld var det vi som trengte poengene!

Skrevet

Aha! Sånn ja... Da skjønte jeg :) Men der ser dere så mye jeg bryr meg om fotball :) hehe

Skrevet

haha herregud ja ja nu skjønte æ den ja, men æ e veldig lite innterisert i fotball da sju.......tihi :)

Skrevet

Hehe...

STOLT ORANSJ OG BLÅ!!!!!

Skrevet

Grattis med seieren da :-)

Driter egentlig i fotball, men i dag skulle samboeren min ut for å ta en "siste fest" før tørketid (en måned før termin har jeg satt grensen). Han har nesten ikke drukket hele svangerskapet, så hadde unnet ham en skikkelig fest på festplassen (han var der, men så klarte jo mongo-Brann å tape som vanlig. Typisk de altså, går ikke an å stole på dem når det gjelder...).

men men, siden han er halvt siddis og egentlig ikke bryr seg så mye om fotball til vanlig, får han det nok kult likevel :-)

Skrevet

hehe.. er fra bergen.. bryr meg egentlig ikke om fotball.. men eg er faktisk enig med deg HI. brann tar alt for lett på dette... gullfeberen har tatt overhånd!! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...