1stor1liten =) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 nå har snuppa vært syk siden tirsdag, hatt feber hver dag av og på. kastet opp 3 ganger (tirsdag/onsdag) og så var det over. hun er forkjølet og tett i nesen,men det er feberen som sliter mest. burde jeg bare se det ann eller bør jeg få legetime på mandag? hun er 2år & 5 mnd. forresten
LegallyBlond Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, jeg hadde bestilt en legetime. Etter tre dager med feber skal man kontakte lege, så selv om feberen er av og på så ville jeg ringt. Da har hun tross alt vært syk nesten en uke.
1stor1liten =) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 trodde hun var på bedringens vei fra onsdag for da var feberen vekk hele dagen,men rett før leggetid kom den snikende igjen! ser ikke for meg at hun plutselig er frisk i morgen heller =/ får ringe å høre med dem på mandag ja.. det er vel ikke så alvorlig med feberen at jeg burde gå på legevakten??
LegallyBlond Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er ikke noen ekspert på dette da, men ville tro det gikk greit å vente til mandag? Iallefall så lenge feberen ikke er veldig høy eller ungen er veldig dårlig allmenntilstand, da stiller det seg selvsagt litt annerledes. Da ville jeg reist på legevakten. I og med at hun er så forkjøla så er det jo sikkert det som er grunnen til feberen og, og da er det vel egentlig lite legen kan gjøre...det må bare gå sin gang. Men kan jo selvsagt være andre ting, så ville reist til lege mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå