(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 20. oktober 2007 hehehehee... ja, er det en ting jeg har lært av alle nederlagene til LSK så er det å ikke ta noen seier på forskudd. hehe. Er ganske avventende til hele cup-finalen enda jeg altså. Tar ikke noe cup-gull for gitt nej.
chill+enda en til Skrevet 20. oktober 2007 #31 Skrevet 20. oktober 2007 Grattis til Aafk! Tipper mesteparten av svigerfamilien sitter og er småsure nå i skrivende stund, hahaha!! Jaggu har de fortjent seg en liten smekk, har begynt å bli temmelig kjepphøye i det siste.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. oktober 2007 #32 Skrevet 20. oktober 2007 For en arroganse liksom.. Hele byen står klare til å feire ett gull som teoretisk sett ikke er avgjort enda.... Guuuuud som de fortjener å surmule en liten stund:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 20. oktober 2007 #33 Skrevet 20. oktober 2007 Teoretisk sett ikke avgjort nei, men hadde de bare vunnet, (slik de har gjort i nesten alle kampene i høst) så hadde seieren vært i boks. Hadde klart seg med uavgjort også. Oddsen på et Brann-tap var rimelig høy, for å si det sånn;-p
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. oktober 2007 #34 Skrevet 20. oktober 2007 Sant nok, og jeg er ganske sikker på at Brann får gullet sitt tilslutt, men å til de grader ta av før det er avgjort blir litt dumt spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå