Fru Lillamum Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Ser du er tilbake. Mange som har lurt veldig på hvordan det har gått med deg siden forrige innlegg du la inn.
EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ja hei u:) så koselig at dere lurer... jeg tok meg en tur til legevakta i hu og hast jeg da, ble så redd, så ble jeg sendt videre da siv tønsberg får UL innvendig og utvendig, men di fant ikke noe galt, så jeg ble jo utrolig glad over det:) men skjønnte alikevel ikke hva smertene var og det gjorde ikke legen der heller, men siden alt så bra ut så ble jeg sendt hjem, har ikke hatt di samme smertene igjen etterpå, men sitter og lurer ennå litt på hva det var.. ble jo så redd at jeg stå og grein på legevakta vettu!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Så bra alt var bra med babyen da!!! Har tenkt masse på deg!!!
pandabjørn Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 EtMirakel kan du ikke svare på tråden du la inn for mange dager siden "Nå er jeg seriøs REDD! trenger svar fort!" slik at de slipper å dytte innlegget oppover og oppover er mange som ikke vet at du har kommet tilbake... fint at alt var bra med den lille da håper du slipper slike smerter igjen.. lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå