Gå til innhold

Flimring for øynene og kramper i beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er flimring for øynene farlig eller et varsel om noe? Har hatt det flere ganger i dag, er 25+6. Har også hatt kramper i beina flere ganger i dag. Har jobbet for fullt for første gang på flere uker, har vært sykemeldt. Kramper i beina fikk jeg et par ganger da jeg jobbet. Har en fysisk jobb, men jeg gjør jo ikke tunge løft nå.

Flimring for øynene husker jeg hadde en kveld rett før jeg fikk forrige barn. Blir litt stressa av slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er blodtrykket ditt i orden?

Det kan nok være bare fordi du er sliten, men jeg tror jeg ville få sjekka det. Tror jeg ville ringt til legevakten og spurt, jeg. Evt føden. Ikke reise dit, bare ringe og høre om de vet hva det kan være. Sannsynligvis er det jo ikke noe, men det er greit å få høre det fra noen andre, slik at du kan slappe litt mer av!

Lykke til!

Skrevet

Leggkramper er i alle fall vanlig når man er gravid. Helt ufarlig, men fryktelig vondt... Magnesiumtilskudd kan hjelpe.

Flimring kan vel være mange ting, lav blodprosent eller at du er veldig sliten? Prøv å ta det litt mer med ro, og sjekk med legen din hvis det ikke gir seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...