mamma til 2 små Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 har noen tips om hvordan jeg kan få litt ekstra inntekt mens jeg er hjemme i permisjon? vi har dårlig råd for tiden, så det hadde vært greit med litt ekstra. jeg er ikke personen til å lede homeparties osv.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Det er iallfall viktig at det er mannen din som tjener dem, for du har ikke lov til å tjene noe uten å bli trukket i permisjonspenger. (Med mindre du er student med støtte fra lånekassa, da)
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 gå med reklame eller aviser? men du blir trukket i lønnen din da...
Kamomille Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Det er feil! man blri ikke lenger trukket i permisjonpengene. Men hvsi man jobber i permisjonen, så vil man få graderte froeldrepenger. dersom man f.eks jobber 40%, vil man få 60% permisjonspenger. På den måten forlenger man permisjonstiden. Dersom du vil jobbe for å få mer penger enn de du har i permisjon, må du finne en jobb som har høyere lønn enn den jobben du har permisjon fra. Husk bare at ikke alle arbeidsgivere er så begeistret for at du tar den en ny jobb mens du er i permisjon....Mange arbeidsgivere har også en klausul i kontrakten som kan nekte deg å ta en annen jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå