Gå til innhold

Kan jeg gi mme på kveldene selv om jeg ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våkner 3-4 ganger om natta, er 2 mndr...

Jeg ammer og tror at jeg har nok melk...men gutten er stor 7 kg veier han...har tydeligvis stort behov for mat..

Tenkte kanskje at det også vil regulere magen litt, da han bäsjer veldig sjeldent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior har fått en flake mme i 11 tiden hver kveld siden han var 3,5 mnd. Våknet alikevel 1-2 ganger per natt, men d er MYE bedre enn 3-4.

Men du kan jo ta d opp med helsesøster hvis du er usikker....

Lykke til:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

vår er 2 mndr og får litt på flaske de kveldene hun er sulten. hun får da kose seg godt med begge brystene så de er helt tomme, og så får hun 20-40 ml mme da sover hun mye mer

Skrevet

Har en venninne med en like stor baby som gir flaske med mme til kvelden før babyen legges for kvelden.Begynte vel med det rundt 2mnd. Babyen sover nå faktisk hele natta ( er 4 mnd)! Siden han er så stor kan det godt hende at mme metter bedre og at han da ikke våkner så ofte. Kan gjøre som hun over sier og ta kontakt med helsestasjonen og spørre, men det er jo mange som faktisk gir mme i tillegg til mm hvis ikke mm er nok for babyen. For venninna mi har det ikke hatt noen innvirkning på melkeproduksjonen (hvis du skulle være bekymret for det...) og babyen er blid og fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...