Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Blir varene stoppet i toll, hvor mye betaler dere i tollavg./moms? Takk for svar!
Mrs. Bouquet Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Det gjør dem nok. Straw...skriver altid den reelle verdien på varen. Jeg bestiller bare produkter som koster under 200 kr så slipper man toll. Parfyme er det fortolling på uvanhengig av varens verdi.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ok, takk=) Andre som bestiller for over 200 kr?
tante grusom master of law Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har bestilt varer for over 200kr derfra ca 10 ganger, og har måttet betale toll en gang. Da sendte jeg tollregningen til strawberrynet og fikk utgiften dekket av dem! Ps. Det har ikke noe å si for tollen hvor man bestiller varene fra, de tar stikkprøver uansett....
Nyseryllikberta Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Da har jeg motsatt opplevelse av det du har... Har vært kunde et års tid og bestillsikkert 70 gang. Hver gang dollarkursen har vært lav har pakken blitt påført forenklet tollgebyr. Har alltid holdt meg under 200- kroners grensen, og har måttet fakset kopi av kontoutskrift til posten for å få henta ut pakker... Kunne selvsagt fått refundert fra Strawberrynet, men siden det er posten som gjør feil syns jeg det er greit at de får belastningen, ikke at Strawberry skal være nødt å dekke det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå