Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Toksoplas-etterllerannnet og listeria. Hadde tenkt jeg skulle ha grønnsaker og dip i kveld, men nå ble jeg litt usikker.... Bør jeg legge grønnsakene i saltvann en stund, hjelper det.? Skal ha kålrot, gulrot, stangselleri og blomkål, hadde jeg tenkt... Hvis jeg endelig er blitt gravid, er det litt dumt å ødelegge det på noe sånn, liksom.... Hjelp anyone?
EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror det går greit om u bare vasker dem godt! bedre enn u pleier.. tror ikke det er nødvendig og legge di i saltvann!
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Oki. Da stoler jeg på deg! Går og blander dipèn mmm løkdip....
Tussa og Sofie Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Bare vask de godt ja det holder lenge det. Men husk å kok vannet hvis du er i Oslo da ;o)
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, holder til på sørvestlandet, 50 mil fra hovedstaden, så jeg er trygg! Heldigvis! takk begge to for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå