TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Lagt ut treff for oss på Picasso onsdag 24.10 kl 1800. Gå inn på BIM-treff og meld dere på!!!
2 små orkaner Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Øv, får ikke vært med fordi jeg skal til Danmark på onsdag. Kanskje neste gang.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Kommer helt sikkert flere sjanser..-). God tur til Danmark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå