bompymamma Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Min bror, hans kone og deres sønn på 5 år var på besøk hos min søster. Hun tok frem nystekte vafler og is. Da nesten alt var klart på bordet, og tallerk til alle var satt ut, fikk hun beskjed om at min nevø på 5 ikke skulle ha noe. Dette begrunnet hun med at han ikke hadde spist middagen sin. Så alle satt og koste seg med vafler og is, mens han måtte sitte å se på. Jeg vet det ikke er jeg som skal oppdra ungen, men herregud, dette er å gå for langt!!! Å denne damen er utadannet førskolelærer, og jobber som pedagogisk leder i en barnehage...
☆Monkey Business☆ Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ærlig talt! Det syns jeg var dårlig gjort...
AMK<3 Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 staaakar gutten...=( hva sa han? satt han bare der uten å protestere?
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Synes faktisk ikke det var så ille jeg da.... Så lenge en ikke orker middag orker man ikke vafler heller. Jeg fikk aldri dessert med mindre jeg hadde spist opp maten min. Synes det er fint at moren følger opp det hun har sagt jeg.
Nyseryllikberta Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Helt greit det vel? Klarer han ikke middag, klarer han ikke vafler heller.
bompymamma Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 Gutten protesterte ikke. Hadde forstått det, dersom de hadde hatt middagen der. Men middagen ble spist hjemme, og så gikk de på kaffebesøk til søsteren min. Synes ikke noe om det i det hele tatt!!!
TurangaLeela Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Blir litt feil i mitt hue å straffe ham med å ikke være med i en sosial og koselig situasjon...De burde ikke dratt på besøk hvis planen var å straffe ham der de skal. Det hadde vært en annen ting å gjort dette hjemme hos dem selv uten besøk, ikke drite ham ut foran andre på den måten.