mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Tihi!!!!!!!!!!!!! den ene sjefen min e over 60 år, å hu e bestandig på jobb om lørdagene!! iallefal en liten tur...................... så kommer hun lattermild mot mæ å sier:kjære dæ,dette holder du ikke hemmelig mye lenger nei.......................tihi er ikke vanlig å se magen din slik.......nu avslørere dæm dæ snart ja............................ tihi......... å nu e æ da ca 10+3 jaja................. :)
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe! Tenker du fikk deg en latter da
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hihihi Det var jo jammen godt at a hadde rett, da... (hadde nok slitt med å holde meg alvorlig, ja..)
mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 må kanskje nevne at hu veit det sjefen min da (at æ e gravid) tihi,glemte å skrive det!!! men lo godt ja..........tihi
Athina' Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Hehe hun er god hun :-)) Og nei du kommer ikke til å klare å skjule det lenge - og kanskje det ikke er bare en men kjempemange inni der *ler*
mamman te JM og M Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 haha ja må nok innrømme at denne skjuler æ ikke lenge nei...................men får da tru at det ikke e så veldig mange der inne da!!! tihi................... :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Blir nok en "liten" Even på 4 kg ja! tihi!!! .... Sikker på at jeg hadde sett det kjempegodt på deg lenge snuppa!!!
doffine Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Blir spennende å se deg snart assa babe:-))) Og innen den tid så har du vel en kul som smiler lurt på magen:-)) tihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå