*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har aldri hatt det, og er bekymret for meg selv hvis barna mine får det:-( hehe... Har jo hørt at voksne blir myyye dårligere enn barn. Ei venninne av meg derimot, hun har hatt det 3(!!!!!) ganger hun, og ja hver gang har hun vært hos legen og fått stadfestet vannkopper.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Hmmm..... Skal vel strengt tatt bli immun etter første gangen....merkelig... Uansett... Jeg har ikke hatt vannkopper og vil mest sannsynlig få det når datteren vår får det.... Ingen vei utenom det nei... ;o)
smakk Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har heller ikke hatt det, men søstern min hadde når vi var barn uten at jeg fikk det. Kanskje jeg er naturlig immun? *krysser fingrene*
Ingen_nick_ledig Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fikk det i voksen alder, fikk det når datteren min fikk det. Jeg ble ikke så veldig syk, minnet litt om influensa, men med kløen i tillegg da... Det verste var faktisk at jeg fikk så mange vannkopper i ansiktet, jeg så ikke klok ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå