loppelaura Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Nå er jeg gravid, 4 pp, 2 svangerskap. Ingen symptomer,(kun tissing ofte) tok kun en test for moro går så var den jammen positiv!!! Hurra! Lykke til alle sammen!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 GRATULERE:) Da er vi i samme båt, fikk go-nyheten selv i morges, enda veldig uvirkelig for oss.... 4pp og vi har en fra før! Lykke til!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 gratulerer!! når er termin?
SommerBris Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Så koslig. Gratulerer til dere begge:)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Grattis dere begge:-) Jeg skulle hatt ikm i går, men ingen mens enda... Jeg skal til lege i morgen, jeg har hatt masse symptomer i en mnd nå. Slitsomt, skal ta test i morgen viss ingen mens har dukket opp...
loppelaura Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er usikker på termin ,men det er nok i slutten av juni begynnelsen av juli...
Lillegull og spiren Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille psiren og den voksende magen:) tenk at du har en liten spire inni i deg:)ååååååå håper jeg kommer etter snart:) Masse lykke til:) klem ps: har du en oppskrift denne mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå