Gå til innhold

Fortelle over telefon eller ansikt til ansikt!?? hjelp oss!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har et kjempedilemma!

Jeg er i Spania som utvekslingsstudent, og fant ut at jeg var gravid etter jeg kom ned hertil. Studiene er heldigvis ferdig til jul:)

Men.. Når skal vi fortelle det til familie? Enten kan vi vente til jula.. da blir det face 2 face og mye hyggeligere... Men da er jeg 4.5 mnd på vei!!! Det er lenge å vente!

Eller skal vi fortelle det sammen over telefon fra Spania når han kommer på besøk her i neste uke...Da er vi 11 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventat til jul, hvis dere klarer å holde dere da :) Mye koseligere å fortelle det ansikt til ansikt. Kanskje du tilogmed har mage! Da blir det jo en kjempefin overraskelse :) i julegravidkjole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det over telefonen alle 3 gange da familien min ikke bor i Norge. Har satt på speakerphone og det er blitt godt mottatt hver gang:-)

Mamma og søster gråt i telefonen:-)

 

Tror kanskje du får vanskelig ved å holde det skjult i 4,5 mnd. Især om typen din ikke bor hos deg i Spania. Du kommer til å trenge noen å snakke med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang har vi gitt det som gave under jule treet, men var da ikke så langt på vei. ( 9 uker ca)

 

Denne gang sendte vi blomster med bud, hvor det stod på kortet. Det var kjempe kjekt for blivende besteforeldre.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen venninner her jeg bor sammen med, umulig å holde det skjult for de.. Så de vet det! har da heldigvis noen å snakke med det om..

Men... åårrh... Vet ikke om jeg klarer å vente til juul! Vil rope det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forige gang sa æ de face te face te mamma å pappa å dæm som skulle bli farmor å farfar!! vordene oldemor å oldefar 1 fikk beskjed per tlf på julaften,kom bare et høyt hyl...............................tihi å gråt.......tihi

oldemor å oldefar 2 fikk å beskjed face to face!!!!!!!

denne gangen fikk mamma å pappa beskjed på msn....tihi sendte dæm en link på barnevogn å lura på om dæm villa være med å se!!!!!!!!

å vordene farmor e i syden nu å fikk melding om at neste gang hu dro te syden var a bestemor....hu ble glad!!!!!! oldeforeldrene veit de ikke enda nu...men alle har bltt glad,uansett om de var face to face eller it :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...