Gå til innhold

Barnevakt - hva betaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

vi vurderer å hyre barnevakt for Lykketrollet en og annen kveld. Han er ca 6 mnd (og supersnill!!!)

 

Noen som har tips angående hvor mye det er vanlig å betale en barnevakt? Hva med mat, bør vi stille med det? Jakter på en "voksen" person på minst 16 år, helst 18+.

Tips om hva man bør se etter i en barnevakt er også supert! Passet hunder og ikke barn da jeg var yngre, så jeg er ganske blank...

Tenker referanser og kunnskap om førstehjelp, men det er sikkert andre ting som er viktige også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å servere en pizza feks.+ brus og litt godis.

Ellers pleide vi å betale ca 40 kr timen, altså var vi feks ute fra kl 19-01, betalte vi ca 250 kr. Men dette er flere år siden, guttungen er 15 år og snuppa på 1 år har vi ennå ikke hatt betalt barenvakt for.

Skrevet

Barnevakt er flott ¨å ha. Det er deilig å komme seg ut litt og pleie "kjæresteforholdet"

 

Vi betaler 250 kroner før 24 og legger på 50 kr timen etter 24 i helgen

 

Ukedagene legger jeg meg på 35 kr timen

 

Jeg har ei veldig oppegående jente som vi har brukt til barnevakt i 6 år. Hun er rolig, snill og oppriktig interessert i ungene. Jeg vet at barnevaktsentralen utdanner sine barnevakter i førstehjelp. Vår barnevakt har sine foreldre i nabolaget og jeg har alltid informert naboene om at vi har barnevakt, slik at de kan tilkalles ved behov. Det er jo greit å alliere seg med voksenpersoner som man stoler på når man har barnevakt.

 

Lykke til med jakten på barnevakt

Skrevet

Synes opplegget til superdupermamma høres helt superdupert ut jeg;-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...