Gå til innhold

Dere som leide bil i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Åssen bil var det?

- Når hadde dere den? (til/fra kirke o.l)

- Hvor mye betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ha en gammel svart veteranbil, men den gikk i stykker rett før så vi fikk en gammel amerikaner i stedet. er vel ikke såååå fornøyd med det akkurat, men vi kom da fram og tilbake.

ble henta der jeg ble pynta og så kjørte han oss til festplassen.

betalte 1800 kroner

Skrevet

Fra kirken- til- fotografen og til festlokalet etterpå.... ca 2 timer

7 meter lang, hvit limousin med skinnsalong bak som vi og forloverne satt i. Bilen hadde champagnekjøler med champagneflaske i som vi fikk sprette (ut gjennom takluka...) da vi forlot kirken...hvor alle vinket til oss. Vi og forloverne drakk champagnen i flotte glass, og skålte og koste oss på veien.

For de to timene (limousin, sjåfør + champagneflasken) betalte vi 1500 kr.

Skrevet

jeg ble hentet hjemme hvor han kjørte meg til kirken, han ventet der og så til stede vi skulle fotograferes og så til lokale. ca 2.5 time. vi betalte 1000 kr. det var en cadilac...

Skrevet

Flere?

Skrevet

hadde en 30-taller!

han fraktet oss fra kirken til fotografen. Ventet der da vi brukte bilen i endel av bryllupsbildene, og kjørte oss deretter til festen. betalte 1000 kr.

Skrevet

Vi hadde to stk gamle, kremhvite rolls royce med to stk sjåfører. Fikk champis i bilen og den hentet meg på hotellet og mannen min hjemme og kjørte oss i en bil fra kirken og brudepikene i den andre opp til "slottet" der vi hadde festen. Det kostet nesten 3000 kr.

Skrevet

dytt =)

Skrevet

Hei, gubben i huset her, jeg som ordna bil, som en overaskelse. Den hentet henne og forlover hos frisør, hun ble rørt ja. Bilen, chevy 1985 mod limo. Den gamle til kongen. DET VAR HELT KONGE!! Mange kjendiser som har brukt denle eskil Dalstrøm, og Mette Marit ble kjørt til kirken med denne bilen.

DEn står på Hamar bilutleie. Bare anbefaler den.. for å si det slik!!!

Betalte 3500,- Da hentet den oss, sjofør var inkl. selvsagt. ventet ved kirken, kjørte til fotograf, ventet, og kjørte så til festen. Kjempe service!!

mvh

Bjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...