MathildeC Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Ser ut til at det er da hun er troett, uansett naar hun sover om dagen. Selv om hun vaakner opp bare en halvtime-time foer halv sju, saa gnir hun seg i oynene og smaasutrer halv sju. Jeg hadde tenkt aa ha leggerutiner paa halv aatte eller aatte. Skal jeg bare begynne aa legge henne halv sju? Slik det er naa, faar jeg aldri i gang leggerutinene, for hun er for troett lenge foer det...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 La henne styre det selv, er hun trett kl halv syv så legg henne halv syv
MathildeC Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ja jeg faar gjoere det da, og begynne aa bade e.l tidligere. Naa blir jeg alltid "tatt paa senga" og legger henne litt uten rutiner og godt opplegg foeler jeg.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Vi begynte å stelle gutten vår i halv syv tiden ganske tidlig, tror han var 2 mnd. For da var han trøtt! Så i stedet for å legge ham i vugge e.l. så la vi ham for natten da, klarte å drøye stelling og amming slik at han ikke var i seng før syv. Det har fungert supert! Nå er han 6 mnd og klar for å legge seg kl syv hver kveld. Er kjempehappy når han blir lagt ned for å sove, og sovner med en gang! :0)
Jeenie Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Min 3 mnd gamle gutt er i seng til kl 9 hver kveld, men skal etterhvert flytte det tidspunktet fremover. Han har de siste dagene tatt kveld i 8 tiden selv, og ingenting er jo bedre enn det, men om det varer gjenstår jo å se da.. Når han begynner med fast føde til kvelds (grøt) så vil jeg ha den ferdig og i pysjen til kl 7 tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå