Gå til innhold

Noen som har iPod her? trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge inn litt musikk på sambo sin iPod men jeg får det ikke til... skal vel gjøre det på iTunes men finner ikke ut hvor. Skal legge til musikk fra min pc, ikke kjøpe musikk derfra. og sambo er aaaaltfor opptatt med brannkamp=) noen som kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mac kommer ipoden som en popup og åpner automatisk ITunes.

Hvordan det fungerer på pc er jeg ikke sikker på egentlig...

Men sjekk her om du kan få litt hjel; www.apple.no eller .com

Skrevet

hehe nå sa sambo at jeg måtte laste ned noe greier også da... hehe så får det sikkert til er jo på norsk=)

Skrevet

Nei det klarte jeg ikke. Uff, hva gjør jeg? kan noen forklare steg for steg hvordan jeg ligger inn musikk fra dataen til iPoden?

Skrevet

Har du itunes da? Da lager du ei spilleliste (sånn at den ligger i margen). Når du kobler iPoden til pc'n vil det komme opp navnet på den i margen. Da markerer du spillelista og drar den med pekeren ned til navnet på iPoden. Skjønte du det?:)

Skrevet

Ok takk skal du ha=) da prøver jeg å få til det... hehe... (jeg har forresten klart å slette all musikken til sambo... uff, dårlig samvittighet...)

Skrevet

Du må forresten gå inn på innstillingene på iTunes først, og sjekke at all musikk legges inn manuelt, at ikke det automatisk blir lagt inn/endret når iPoden kobles til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...