EtMirakel Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Er nå i uke 21 og har i fra den uken jeg kjennte spark kjennt kraftige spark som gjærne har syntes utenpå huden som en litt bul, men nå er det mere sånn som kjennes som små romlinger og bare noen få! svake spark! var på UL på siv tønsberg her om dagen og da var den helt fin, meget vitalt foster sa di, men jeg skjønner ikke dette med forandringene, kjenner mye mindre nå enn hva jeg gjorde for flere uker tilbake! andre som også har opplevd dette eller noe lignende?
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jepp. i uke 19-21 kjente jeg kraftige sparke hele tiden, men så sa det liksom stopp en periode. har tatt seg litt opp nå igjen da. er 24+0 i dag:)
LilleGull *12.03.08* Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg går over i uke 21 i morra, og merker noe av det samme som deg. Ene dagen er det veldig til liv og neste dag er det bare små bevegelser eller ingen bevegelse. Må jo tenke på at de orker ikke å være like aktive hver dag og vi er jo ikke kommet så langt at vi skal kjenne liv hver dag. Jeg har også tenkt litt på det når jeg legger meg ned eller stopper opp for å kjenne etter bevegelse så kjenner jeg vertfall ingenting og den lille i magen kan jo fint bevege seg når vi beveger oss også og da kjenner jeg det jo ikke noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå