ifie Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 ..vet dere at det er sukker i den? Er det vanlig at det er sukker i babygrøt?? Jeg ble anbefalt på helsestasjonen å begynne med sinlac, men merket for et par dager siden at det er sukker i den. Blei litt skeptisk, jeg...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Hører egentlig ikke hjemme her men, jeg gir sinlac til datteren vår på 22 mnd, grunnen til det er at hun ikke kan spise melkeprodukter i hele tatt og da er det ikke så mange alternativene. Spiser ikke brød pga spiseproblematikk pga sykdom i spiserøret. Men ja, vet at det er sukker i den, og det er ikke sukker i de andre. Annet enn fra frukten som er tilsatt i noen av dem da.
Mamman til M&E Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ga han den noen dager før jeg oppdaget at det er ganske mye sukker i den, innbilte meg at den var veldig sunn jeg da :-) Stoppet med å gi den til han da jeg oppdaget dette. Dene r jo veeeldig søt på samk også da.
ifie Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, jeg reagerte på at den var søt, men tenkte ikke lenger enn det, så nå har han fått den i borti to uker. Hvilken grøt byttet du til, "Gullgutten kom..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå