Gå til innhold

hun vil ikke ha grøt lenger jo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig så vil hun ikke ha kveldsmaten sin. griner og sutrer...vil virkelig ikke ha. har prøvd forskjellige merker, og versoner, men hun vil ikke ha....men hun trenger jo kveldsmat. om hun bare får mm så våkner hun mange ganger for å få mat i løpet av natta. hun er snart 6 mnd.

hva slags alternativer har jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid går det fra forrige måltid til kveldsgrøt?

Her hjalp det ihvertfall å ha en time lenger mellom de to måltidene, plutselig var grøt poppis igjen. Har du prøvd fruktmos i grøten? Noen ganger er det som skal til her for å øke interessen

Skrevet

er vel 2-3 timer siden hun fikk pupp når jeg gir henne grøten. er ikke sikker på opm fruktmos vi funke, for hun hater det. eller i allefall å spise det alene uten grøt. hun er jo veldig glad i middags glass, men det kan jeg vel ikke gi henne til kvelds?

Skrevet

Hvorfor ikke? Det viktigste er vel at hun blir mett? Snuppa vår nektet å spise grøt tidlig, så var det brødskiver og fisk (sic!) som gjaldt. Hvorfor mase med grøten om hun ikke vil ha?

Skrevet

okay:) det var godt å høre...da blir det middagsglass til henne i morgen.

men når kan jeg introdusere brødskiver da?

og hvordan gjør ejg det?

Skrevet

Vi smurte et ultratynt lag med leverpostei på, skar i ørsmå biter og la en etter en foran henne på bordet mens hun satt på fanget. Hun grep med hele hånden (før fingergrepet kom) og spiste selv. (må ha lært å føre hånden til munnen) Morro for alle mann :) Bør være ganske ferskt/mykt brød til å begynne med. Husk å gi vann til!

Ellers er frukt alltid en høydare (ikke fruktmos)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...