Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Åreknuter , sprengte blodkar og veeeeldig tydelige blodårer.. Noen som vet om noe av dette trekker seg litt tilbake etter fødsel? Jeg vil jo ikke se ut som om jeg er 90!!
Tussa og Sofie Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Uff ikke noe morro, jeg vet ikke om det går tilbake etterpå, de blodkar som er sprengt er vel sprengt, men får håpe det for din skyld. Ellers så kan man få gjort noe med det hvis ikke det skulle forsvinne"
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ja de sprengte blodkarene må vel bort med laser.. Men håper så inderlig att det andre trekker seg tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 hvor gammel er du om jeg tør spørre?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Det trakk seg ikke tilbake for meg sist gang, og beina er ikke så mye værre nå.. Men håper det forsvinner etterhvert.. Hvor mye koster sånn laser da?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 merker du antydninger til å få slikt, skulle du skaffet deg støttestrømper med en gang...litt sent nå, men kan forebygge at det blir verre i det minste
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er bare 25 år, men alle damene på min mors side har fårr åreknuter og slikt i første svangeskap.. Så da slapp ikke jeg unna.. De sprengte blodkarene kommer rundt åreknutene!! Helt forferdelig.. Blodårene regner jeg kansje med trekker seg tilbake, for det er nesten det samme som jeg har på magen.. liksom litt sprengt! Monica 06♥08 jeg er ikke helt sikker på prisen, men det koster vel litt tror jeg.. Men det kommer IKKE tilbake vertfalt:D
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Finnes det støtte strømpebukser til gravidre? Noen som vet det?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 de finnes i både sort og hudfarget, koster rundt en 200 for et par..
metteflette Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fikk det samme med min første, og det er blitt verre for hvert svangerskap. Det går litt tilbake, men invester i støttestrømper du og bruk dem! Like viktig etter fødsel også. Jeg gjorde det IKKE og angrer som en hund. Arvelig hos meg også, jeg har i tillegg operert og det råder jeg alle til å tenke nøye igjennom før de gjør. Mine ben ble ikke bedre..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 hvor lenge etter fødsel må man gå med støttestrømpene da?
metteflette Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Hvis det er mitt svar du henviser til, så er svaret mitt for resten av livet... Er du arvelig belastet, så er det bare å bite i det sure eplet og innse at de kommer enten man vil eller ikke. Støttestrømper hjelper både mot å få fler og ikke minst at de man allerede har ikke blir verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå