♥Prinzessin♥ Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Har forlengst sluttet med amming, men er visst i ammetåka fremdeles. Jeg har problemer med å huske ting som jeg med letthet husket før. Irriterende! Jeg begynner å skjønne hva folk snakker om når de sier "Alzheimer light".... Er det flere som har det på denne måten?
Leeloo76 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jepp, og det er leeenge siden jeg sluttet å amme. Hadde det ikke vært for alarmen/kalenderen på mobilen hadde jeg glemt det meste. Går fortsatt ut av huset uten bleieskift i helgene (trenger det jo ikke i uka når snuppa bare skal i barnehagen). Jeg prøver å trene opp hukommelsen min, men det funker heller dårlig foreløpig. Tror rett og slett det skjer så mye når man har barn at hodet ikke helt klarer å følge med. Håper dette ikke kommer til å gå ut over en fremtidig jobb I tillegg er jeg arvelig belastet på begge sider av familien, både mamma og pappa har fått skikkelig dårlig hukommelse (ikke Alzheimers altså), så fremtiden ser ikke lys ut.
megogdetretrolla Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Oh yes... Jeg er helt tåkebelagt, og kan ikke skylde på ammingen. Tror det skyldes lite søvn over en lengre periode. Har store problemer med å huske de enkleste ting, og lever kun etter filofaxen min (de gangene jeg husker hvor jeg har lagt den). Heldigvis er det blitt bedre, i og med at han sover bra nå. Tidligere hadde jeg store problemer med å følge med i en normal samtale, hadde glemt hva jeg begynte med når jeg kom mot slutten av setningen:) Håper jeg med tid og stunder blir "normal" igjen!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 å så godt å høre at det ikke bare er meg:-) Velkommen i klubben hihi
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kan ikke skylde på ammetåka, for jeg ammet ikke Men jeg kan holde med noe, så legge fra meg noe, og ikke finne det igjen! Holdt på vaske, hadde en sånn Jif Spraymoppflaske, satte den fra meg, og fant den ikke igjen! Måtte bare legge bort vaskingen.... Detter skjer med lommebok, nøkler, mobil....
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Flere "surrehoder", ser jeg... ;-) Men når skal dette gå over da?? Venter fortsatt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå