Mogop fikk augustgutt Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 ...shopoholiker! Jeg kjøper alt for mye dyre barneklær, snuppa har sikkert dobbelt så mye klær som hun trenger -og mye får hun nesten ikke brukt For å døyve samvittigheten selger jeg klærne på qxl når de ikke passer (eller når jeg er lei dem) -men uansett så kjøper jeg for mye klær. Tragisk, i andre land sulter og fryser ungene. -måtte bare si det... Får ta ut noen penger til i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå