Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 ..fram til i dag har jeg sagt at mannen min styrer hve han vil/ikke vil selv av aktiviteter, et vinglass og to..osv.. men, i dag har jeg termin, og vi skulle gentlig begge i en 50 årsdag. Jeg blir hjemme, ikke helt i form. Mannen min går. Vi vet ikke helt om det er nødvglass å avstå fra et par vin for han, han kan jo ta taxi.. Hva sier dere, bør han være edru? Vi har ei datter på 8 som skal plasseres dersom noe skulle skje.. Takker for innspill!
Tussa og Sofie Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Dette er helt opp til deg synes jeg! Hvis du synes det er greit, så er det jo greit. ;o) Personlig hadde jeg bedt mannen min om å kjøre, men det er mitt ønske. Og hvis du har avtale om at noen henter datteren din evt. så er jo det løst.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hmmmmm......antageligvis skjer det jo ingenting. Men hadde jeg vært mann i her, hadde jeg aldri kjørt..hadde ikke orket alt styret for to glass vin.. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 kommer jo an på hvor langt dere bor fra sykehuset å det.bor dere så kort fra at det er lettvint å ta taxi HVIS noe skulle skje er det vel greit,men kan heller ikke skjønne at det er nødvendig med sånt stress for ett par glass vin....
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg heller skjønner ikke helt problemet... Kan ikke han bare la være å drikke da? Det gjør jo alt mye lettere...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Enig..takk for svar! Jeg ber han veldig fint om å la være i kveld! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå