Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Nå i 15.30 tiden i dag var jeg på do og tisset.Da kom d ut en lang slimgreier,helt mørkebrun.Da den landet i do krympet den og ble ganske liten.Jeg tenkte at søren der kom mensen igjen.Hadde den korte mensen forrige helg.Men tror ikke d var mensen likevel,for d var bare dette som kom.jeg tørket meg og da kom d bare svak,svak rosafarge på papiret.Så ferdig. Hva kan dette være tror dere? Jeg tenkte på spotting,men d er vel ikke slik d er vel? Er ikke d vanlig mensblod,d da? Bittelitt og uten slim?
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Når jeg hører spotting så tenker jeg småblødninger. Tror ikke konsistensen har så mye å si. Husker jeg spottet endel etter jeg fikk hormonspiral, men husker ikke hvordan blodet så ut. Kanskje litt brunlig? Det er jo ofte det også i slutten av mensen.
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Dette fant jeg på nettet: Spotting: En brun/rosa liten blødning eller lett blodtilblandet utflod. Kan være start på menstruasjon, men noen opplever også en festeblødning (når det befrukta egget fester seg i livmoren).
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 jeg fikk mensen forrige fredag kl 22.30,4 dager før tiden.Blødde 2 dager,tidlig søndagskvelden hadde jeg 1 døgn pause frem til mandagskvelden kl 22.30.Da kom d litt og så var hele mensen over.Jeg kuttet pillen i august.så dette var 2 mensen etter pilleslutt.Den 1 mensen etter pilleslutt kom til rett dag i syklusen.Og den varte i 10 dager. Det som jeg har sett på som spotting er dette blodet/restene som kommer på slutten av mensen,men d er bare vanlig gammelt (brunt) blod..D er ikke slim! Så dette skjønner jeg ikke.. Jeg har hatt mensmurringer en stund,har ikke d noe særlig i dag,bare bitte litt.Men ømme bryst har jeg enda.De har blitt mye vondere de siste dagene,altså etter mensen.De har begynt å stikke slik.det kan være ganske vondt.sulten hele tiden er jeg,jeg spiser ca annenhver time..og har sånn humørsvigninger.og er plaget med luft i magen. noen herfra sa man kan få vonde bryst i forbindelse med El.Jeg tok El-test i morres og den var negativ! Så jeg er nok ikke gravid!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 En ting til: Vis El nærmer seg,kan man få sånn mørkebrunt slim da??
meg & to små vampyrer Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Spotting er vel småpblødninger. Kan være svakt og lite, komme litt og gå litt. Sånn som da jeg blødde i 8 mnd pga prevensjon, hver dag littegrann blod. Det var nok spotting.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Litte grann helt vanlig blod ja? Ikke mørkebrunt slim?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 kan variere i farge og konsistens. Tror ikke det er DET som avgjør om det er spotting, mer om det er stor mengde eller liten mengde. Og om det er blødning som er regelmessig osv.
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Du er ikke gravid da? Jeg hadde vonde/ømme bryst når jeg ble gravid, men dette har jeg også hatt før mensen. Luft i magen fikk jeg også når jeg var gravid. Men vet at noen blør når de har EL. Det har jeg aldri gjort, så vete ikke hvordan det er. Det er ikke sånn feste-blødning da? Har du tatt graviditetstest?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Festeblødning kan d vel ikke være når jeg akurat har hatt "mensen"(mensen som har vart i så kort tid!) ! Jeg har ikke tatt g.test fordi jeg var inne på et av trimesterene og fikk lese at man kunne ta El-test for å teste om man var gravid,og alle som testet seg som var gravid,slo den ut på.og da tok jeg El-test i morres(jeg skulle ta El-test i dag uansett) og den var negativ!
Frk. Vable Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Ok, det vet jeg ingenting om, om EL-test kan si om du er gravid... Men syklusen din kan jo godt være litt "fucket" siden du for ikke lenge siden sluttet på pillen? Eller kanskje det ikke var mensen du hadde, bare en blødning? Jeg ville tatt en gr.test og hvis ikke den var positiv, ville jeg slått meg til ro med at det er spotting, bare litt "rusk" etter p-pillene. Men det er meg. Du kan jo også gå til lege og få et skikkelig svar..
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 kansje jeg skulle gjort d..i sikkerhetsskyld.Men tror du ikke at d kansje kan være El-slim? Eller må den være fargeløs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå