Gå til innhold

Er det mulig sier jeg bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og skulle hatt både fottøy og nye klær. Det jeg har av sko er slitt og det samme er de fleste klærne mine. Nå om dagen er økonomien litt på bunn, så jeg synes ikke jeg kan bruke penger på meg selv nå lissom. Greit om det hadde vært unga lissom.

Så skulle mannen på hyttetur.. Ja,ja sa jeg da, penga da. Neida, han hadde jobbet overtid så det ble jo litt ekstra. Og hvem klarte å klage på over lite penger en mnd. til på fredag? Jo han. Så snakker jeg med han på tlf. nå i sted.. Da skulle dem ut og spise på restaurant.. Når skal den mannen der skjønne hva som skal prioriteres og ikke? Han burde ikke ha dratt på den turen i utgangspunktet. I tillegg er sjefen hans med, han som eier firmaet han jobber i. Mannen er stinn av penger, men det er IKKE min mann. Skjønner jo at han ikke vil si at han ikke har råd til å gå ut og spise, MEN han burde skjønt at det kom til å gå en del penger på turen. Jeg forsøkte jo å si det til han.

Denne turen har blitt en ordentlig "torn i øye" på meg nå. Ble jo også bare tull med den messa jeg skulle på i dag som jeg sa i fra om for 6 mnd.. Måtte ha med minsten og det passet ikke helt med barnevogn der gitt.

Kan man få en ektemann erklært udyktig til å ha tilgang til egen lønn mon tro?

Akkurat nå misunner jeg veninnen min som har totalt styring på hele familieøkonomien. Mannen hennes vet mest sansynlig ikke hvordan han kommer inn på nettbanken engang, i følge henne riktignok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...