Gå til innhold

jeg falt for fristelsen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julebrusen var kommet i butikken. Pleier ikke å kjøpen den så tidlig. Er jo over 2 mnd til jul, men jeg klarte ikke å dy meg :-)

Lysten på ett glass med iskald julebrus ble for stor. Å siden jeg likså godt hadde kjøpt det så ble det jaggu meg en boks med pepperkaker å...

Såda ser dere hvor enkelt er det å lede meg inn i fristelsen hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... det har jeg kjøpt i dag også!!

klarte rett og slett ikke la være da jeg så den stod der og lyyyyste mot meg... =)

lurte fælt på pepperkakene også jeg.. men klarte å styre unna.. =)

Skrevet

Jeg fant pinnekjøtt i butikken i dag og falt også for fristelsen! Så her blir det pinnekjøtt til middag i morgen :)

Skrevet

Ble nesten for fristet i dag selv jeg.. Elsker Julebrusen fra Hamar. Pepperkaker glir også lett ned. Heldigvis klarte jeg å stå i mot. Men hvor lenge klarer jeg det mon tro?

Skrevet

Åååååhhhhh Julebrus!!!:) Å julemarsipan!

Skulle vært forbudt og selge før 1.desember!!!!! Fristelsen er jo så stor!

Skrevet

har kjøpt julebrus i dag også.. Sambo kjøpte en 6-packning gull-øl (jupp, heia brann...:P), og jeg en 6-pack julebrus :) Pepperkaker har vi alt spist opp 2 bokser, og gutten vår har blitt hekta på kakemenn:)

Skal kjøpe pinnekjøtt til neste helg vi :) Gleder meg vilt til å kose meg med det :)

Skrevet

det ble jaggumei julebrus og pepperkaker her idag også.. men klarte og lure meg unna julemaripana.. så vidt =) er så glad i de pølsene.. =)

Skrevet

Ja det blei pepperkaker her også gitt;)

Var innom plantasjen i går og der var adventsstaker, nisser, røde lys og julepynt av annen slag alt på plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...