Lillesnuppis Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Julebrusen var kommet i butikken. Pleier ikke å kjøpen den så tidlig. Er jo over 2 mnd til jul, men jeg klarte ikke å dy meg :-) Lysten på ett glass med iskald julebrus ble for stor. Å siden jeg likså godt hadde kjøpt det så ble det jaggu meg en boks med pepperkaker å... Såda ser dere hvor enkelt er det å lede meg inn i fristelsen hehehehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hehe... det har jeg kjøpt i dag også!! klarte rett og slett ikke la være da jeg så den stod der og lyyyyste mot meg... =) lurte fælt på pepperkakene også jeg.. men klarte å styre unna.. =)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fant pinnekjøtt i butikken i dag og falt også for fristelsen! Så her blir det pinnekjøtt til middag i morgen
Mockanin Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ble nesten for fristet i dag selv jeg.. Elsker Julebrusen fra Hamar. Pepperkaker glir også lett ned. Heldigvis klarte jeg å stå i mot. Men hvor lenge klarer jeg det mon tro?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Åååååhhhhh Julebrus!!! Å julemarsipan! Skulle vært forbudt og selge før 1.desember!!!!! Fristelsen er jo så stor!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 har kjøpt julebrus i dag også.. Sambo kjøpte en 6-packning gull-øl (jupp, heia brann...), og jeg en 6-pack julebrus Pepperkaker har vi alt spist opp 2 bokser, og gutten vår har blitt hekta på kakemenn:) Skal kjøpe pinnekjøtt til neste helg vi Gleder meg vilt til å kose meg med det
mor85 Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 det ble jaggumei julebrus og pepperkaker her idag også.. men klarte og lure meg unna julemaripana.. så vidt =) er så glad i de pølsene.. =)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Ja det blei pepperkaker her også gitt;) Var innom plantasjen i går og der var adventsstaker, nisser, røde lys og julepynt av annen slag alt på plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå