Gå til innhold

:( litt skuffa, UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går, og hadde sett fram til å få vite kjønnet på den lille krabaten..!Men nei..å nå har jeg lyst til å innvistere i privat UL for å få prøvd å sjekket det der. Svært kjedelig om de ikke klarer å finne ut av det der også da men..

Noen som har private klinikker å anbefale?samt pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde med oss når vi var på UL i uke 18. Hadde sett så frem til å få vite det.

Vi har bestemt oss for å prøve en UL til. Har bestillt på volvat. Tenkte å gjøre mitt denne gangen for at babyen er helt vill i magen underveis!

Skrevet

er foresten fra trheim!!!

Sinnsykt kjedeli. Vurderte fram og tilbake om vi skulle vite det, og bestemte oss dagen før og gledet oss masse. Tror ikke jeg klarer å vente så lenge!!

Skrevet

Hei:)medicus i trondheim utfører 3d ultra:) koster 1300 . . . Og lønner seg å bestille nå snart da det er som regel lang vente tid der:)

Skrevet

Vi fikk heller ikke vite det, men fikk tilbud om ny ultralyd. Så vi skal tilbake 21. november. Håper virkelig h*n er litt mer samarbeidsvillig denne gangen. Lå med ryggen til forrige gang.

Skrevet

Hvorfor fikk du tilbud om ny UL?Jeg vil også!!!

Skrevet

Hei!!

Slik hva det med oss også, når vi var på UL for litt over 1 uke siden. Den lille klemte igjen benene. Så sambo spurte legen om det hva mulig for en ny time, å det hva ingen problem!!! Så skal inn igjen 9 november bare for å se hva kjønnet blir :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...