mamman til karen elisabet. Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 et par trekk av en røyk men skal f... ikke ha det har vært røyk fri i 12 uker nå.
mamma`n til nurk Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulere!!!! Bare å holde ut! Har du klart deg så langt, klarer du en stund til:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Ta deg en sjokolade i stedet :-) Skyv tanken rolig til side... Har holdt meg et halvt år nå, og faktisk kommet til det punktet der jeg bare blir dårlig av tanken...
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ååååhhhh, som jeg gleder meg til jeg kommer dit, Darla. I dag er det akkurat to mnd siden jeg sluttet å røyke. Og i går kveld kunne jeg nesten gått over lik for en røyk.. - heldigvis lettere i dag, da! Masse lykke til HI. Du klarer dette!!!
mamman til karen elisabet. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Kom meg over det tok med hunden å gikk en tur og når jeg kom hjem så var suget borte. Har bestemt meg jeg det blir ikke noe røyk på meg før etter ame perioden er over,men håper jeg ikke begynne igjen.
Galskapens overhode Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Men suget går over Og så kommer det tilbake igjen.. Hadde du tatt ett trekk nå, som du har vært så flink, ville samvittigheten din og smaksløkene dine krøllet seg i ubehag.. Jeg har selv vært røykfri i i 19 uker på tirsdag.. Håper jeg klarer å la være å begynne igjen denne gangen. Bare tåpelig å ikke klare å holde seg borte så snart man er ferdig å amme.. KLappe oss selv på skuldra.. Flinke vi
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skjønner ikke dette helt, jeg... Men så har jeg aldri røkt heller, og ikke misforstå meg nå! Dette er IKKE en sånn bedreviter-holdning, bare noe jeg stusser på, flere av mine venninner som røyker sier nemlig det samme som dere. Snartmamma1975: Når du har klart å være røykfri hele svangerskapet, og satser på å klare det samme under ammeperioden... Hvorfor sier du da ikke til deg selv at du ikke skal begynne å røyke igjen i stede for å si at du skal starte på igjen etter ammeperioden er over? Synes dette virker som en gylden mulighet til å slutte, du har jo vært røykfri i over 1 år!! (og ja, jeg synes du er KJEMPE flink!! :-) Har en pappa som sliter med å slutte!!) Håper du tror meg når jeg sier at dette ikke er for å lage krangel, jeg må bare få si at det er noe jeg lurer på, skjønner det ikke helt.. :-)
mamman til karen elisabet. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jo AurorasMamma håper jo for all del at jeg aldi i livet putter en røyk i munnen igjen er målet det.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Hehe, okei... Da skal jeg heie på deg - håper du klarer det! :-)
.nn. Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Dere er kjempeflinke )))) Jeg har vært røykefri i 3 år no *skryte* *skryte* Jeg røyket ca 25 for dagen i 15 år. Røykesuget kom heldigvis aldri tilbake til meg etter 6 mnd. Men desverre so fikk jeg 15 kg ekstra på kroppen (( noe som jeg ikke får av meg. Men uansett so vil jeg ikke begynne pga vekten for no kan det gå maaaaaaange dager før jeg tenker " stemme det, jeg er jo en tidlegare røyker" Bare stå på alle sammen, dette klarer dere.. Dere er sooooo flinke.
mamman til karen elisabet. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. oktober 2007 takk for det!
MegOgAlleMine Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 ..sjokolade, hamburger, kaker, vafler, ribbe, kalkun, kebab, poteter med saus, riskrem, potetgull.. tenk på noe annet godt
Mitzy Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Har aldri røyka selv(gudskjelov) Men har all respekt for dere som har slutta:) Stå på,flike er dere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå