Gå til innhold

Herregud- ridetur endte med flyvetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomste fikk lov til å sitte på hesten eller ponnien til en fotballkompis. Dette var på et stevne. Hesten lunta fint rundt oss, det var min niese som leide den. Plutselig setter noen gjøker på høy musikk og hesten tar faen meg av med gutten.. Herregud, trodde jeg skulle dø. Han ble slengt av i stor fart. Så for meg hodeskade og ambulanse.... Men det gikk godt, han fikk noen skrammer hist og her... Mannen som eide hesten ble jo helt forskrekka. Jeg fikk godt med kjeft av min kjære venninne som er hestekjenner... Hva vet jeg om hester enn at de er store og lukter... Hesteeieren burde jo leid ham, det ser jeg nå.... Men mellomste tok det med fatning og sa " ja, ja. jeg fikk jo ri litt aleine da". Kan flire av det nå, men var helt shaky hele ettermiddagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Beklager banninga, men en slik opplevelse trigger de verste sidene av meg:)

Skrevet

Himmel! Skjønner du ble skremt, utrolig bra at det tross alt gikk bra...

og greit med litt banning i en sånn situasjon;-) gjøker ja, helt enig!

Skrevet

Skjønner godt at du trengte å banne litt nå! Husker frøkna mi drev med ridning, jeg gikk rundt med hjertet i halsen hver eneste gang. Hun ble også slengt av et par ganger med mor som tilskuer - IKKE MORO!!!

Skrevet

Hjelpes meg....skjønner godt du ble redd,og en herlig kommentar av sønnen din da ;)

Godt han slapp unna med skrekken og noen skrammer.

Skrevet

Ridning kan være skummel og utrolig flott!!!!

Jobber med hest og har sett og opplevet mye.

Godt det gikk bra.

Har en shettis til hun på 6, det er først nå hun har begynt å tutle på med den alene, ganske enkelt fordi jeg ikke har villet at hun skulle få noen dårlige opplevelser for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...